24.04.2024
 
התיירנים קוראים לממשלה: "ליישם את ההמלצות מייד"

 

 

שירות חדשות תיירות

הנהלת לשכת מארגני התיירות לישראל הודיעה כי היא תומכת בהמלצות הוועדה להוזלת מחירי הנופש בישראל שפורסמו היום, וקראה לממשלה ליישם אותן באופן מיידי. הוועדה, בראשותו של נועז בר-ניר, מנכ"ל משרד התיירות, המליצה לנקוט בשורת צעדים בשלושה תחומים: (א) הקלות רגולטוריות בתחום המלונאות, כדי להקטין את הוצאות התפעול במלונות (ב) הקלות ותמיכה בהקמת מלונות חדשים, (ג) חתימה ללא דיחוי על הסכם השמיים הפתוחים עם האיחוד האירופי כדי להגביר את התחרותיות בתחום הטיסות הנכנסות לישראל.

(לדיווח מלא על דו"ח הוועדה - ראו ידיעה נפרדת).

עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות, מוסר כי לדעת הנהלת הלשכה הוועדה עשתה עבודה מקיפה המתייחסת למרכיבים המשפיעים על עלויות הנופש, לרגולציות המשפיעות על מחיריהן ועל הפעולות הנדרשות להגדלת ההיצע התיירותי באמצעות הרחבת תשתיות האכסון על ידי תוספת של 20,000 חדרי מלון והיצע של שירותי תעופה. הלשכה שיבחה את שר התיירות ואת מנכ"ל משרדו על הדו"ח, וכאמור קראה לממשלה לאמץ את המלצותיו באופן מיידי.

"ליישום ההמלצות תהיה השפעה מכרעת על מימוש פוטנציאל התיירות של מדינת ישראל, לצמיחת המשק ולתוספת מקומות עבודה הן בטווח הקצר להשגת יעד של 5 מיליון תיירים בשנת 2015 והן לטווח הארוך, להשגת יעד של 8 מיליון תיירים," אמר עמי אתגר.

23/10/2012