אל על: אנטומיה של מאחרת כרונית
שירות חדשות תיירות
להלן נתוני הדיוק המבצעי של טיסות אל על, על פי אתר סטטיסטיקות התעופה Flightstats.com:
חודש שיעור טיסות מאחרות * משך איחור ממוצע דצמבר 2017 20.86% 42.5 דקות (מקום 12 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) נובמבר 2017 14.09% 40.1 דקות (מקום 13 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות) אוקטובר 2017 27.63% 49.6 דקות (מקום 39 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות) ספטמבר 2017 23.71% 49.5 דקות (מקום 22 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות) אוגוסט 2017 25.09% 50.8 דקות (מקום 25 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות) יולי 2017 27.82% 56.4 דקות (מקום 27 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) יוני 2017 29.07% 58.6 דקות (מקום 33 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות) מאי 2017 26.56% 45.1 דקות (מקום 31 מתוך 41 חברות תעופה גלובליות) אפריל 2017 39.17% 53.1 דקות (מקום 41 מתוך 43 חברות תעופה גלובליות)
מארס 2017 26.23% 44.5 דקות (מקום 35 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) פברואר 2017 33.44% 41.2 דקות (מקום 37 מתוך 42 חברות תעופה גלובליות) ינואר 2017 40.33% 41.3 דקות (מקום 36 מבין 40 חברות תעופה גלובליות) דצמבר 2016 42.29% 40.6 דקות
נובמבר 2016 46.53% 42.0 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה הגלובליות, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות איזוריות - למעט אייר אינדיה) אוקטובר 2016 63.25% 45.8 דקות (שיעור האיחורים הגבוה ביותר מבין כל חברות התעופה בעולם, כולל חברות לואו-קוסט וחברות לטיסות אזוריות) ספטמבר 2016 63.55% 49.8 דקות
|