26.04.2024
 
איזיג′ט: נעל חכמה המסייעת לניווט

 

שירות חדשות תיירות


חברת הלואו-קוסט איזיג'ט חשפה אבטיפוס של נעל חכמה - "סניק-איירס" (SNEAKAIRS), אשר באמצעות טכנולוגיה המוטמעת בהן, יסייעו ללקוחות לנווט בערים חדשות בקלות, ללא חשש מללכת לאיבוד. הנעל החכמה, אשר נחשפה באירוע "BARCELONA STREET PROJECT", שנערך בברצלונה, עושה שימוש בטכנולוגיה מהפכנית, המתחברת באמצעות בלוטות' לאפליקציה בטלפון החכם ומכוונת את הנועל אותה לאן ללכת באמצעות חיישנים זעירים שרוטטים בתוך הנעל. הטכנולוגיה עשויה לסייע לתיירים לטייל מבלי שיזדקקו למפה או לטלפון שלהם על מנת לנווט לבית המלון, או ליעדים תיירותיים.

טכנולוגיות לבישות אינן חדשות עבור איזיג'ט. ביום ההולדת ה-20 של החברה, בנובמבר האחרון, החברה חשפה מדים מהפכניים, ראשונים מסוגם בעולם, הכוללים בתוכם טכנולוגיה לבישה, לשימוש על ידי אנשי הצוות ומהנדסים, על מנת לשפר את התקשורת ונוהלי הבטיחות של הנוסעים.

פיטר דאפי, מנהל השיווק של החברה: "אנו בוחנים את האפשרות להפוך את הטכנולוגיה לזמינה לרכישה במהלך הטיסה בעתיד, בהיותה פתרון שימושי ביותר עבור הנוסעים המבקשים להירגע במהלך ביקורם במקום חדש, מבלי להזדקק למפה וכדי שיוכלו ליהנות מכל רגע בעודם מבקרים ביעד החדש".
אב הטיפוס של הסניק-אייר נבחן במהלך ה-Barcelona Street Project על ידי נסיינים אשר נהנו מה"קאזה לה פדררה" של גאודי ו"קאזה באטלו" באיזור גראסיה, מבלי שנזקקו למפה על מנת לנווט.

וידאו: 

http://digitalnewsagency.com/stories/draft/9891-easyjet-tests-smart-shoes-to-help-its-customers-explore-destinations

 

 

 

 

13/05/2016