16.04.2024
 
גידול בתיירות הפנים במלונות תל אביב בתחילת השנה

 

 

שירות Tnet

התאחדות המלונות בתל אביב רבתי מדווחת כי בחודשים ינואר פברואר 2016 חל גידול של 34% בלינות ישראלים בהרצליה, גידול של 10% בלינות ישראלים בתל אביב ובבת ים חל גידול של 14%. מספר הלינות של ישראלים במלונות באזור תל אביב עמד על 145,385 לינות והיווה 31% מסך הלינות.

בתי המלון הפועלים באזור תל אביב רבתי נשענים לאורך השנים בעיקר על תיירות נכנסת עם ממוצע שנתי של כ-78% מהלינות והשאר לינות של תיירות הפנים. בהתאחדות בתי המלון של תל אביב רבתי הוחלט להשיק קמפיין לעידוד תיירות פנים במטרה להגדיל את מספר לינות הישראלים במלונות באזור תל אביב. הקמפיין נועד להגביר את הביקוש של הישראלים לחופשה עירונית בסופי השבוע ,חופשתCITY BREAK במלונות באזור תל אביב עם הטבות ומבצעים. הקמפיין התנהל בשלושת החודשים האחרונים במדיה הדיגיטלית וכלל באנרים ומודעות באתרים שונים, הקמפיין עלה מידי יום רביעי ופנה לקהל הישראלי לבוא לחופשת סוף שבוע במלונות באזור תל אביב. המודעות הובילו לדף הנחיתה בו ניתן להשוות את מחירי בתי המלון ולהזמין חופשה בעיר וללמוד על ההטבות לחופשים שלנים במלונות.

אלי זיו, מנכ"ל התאחדות מלונות תל אביב רבתי: "המלונות באזור תל אביב מציעים בחודשים אלה מבצעים אטרקטיביים לישראלים במחירים מאד תחרותיים, בנוסף האורחים מקבלים חוברת הכוללת מסלולי חוויה והנחות באתרים, המוצר שאנו מציעים משלב לינה בבית המלון עם חופשה אורבאנית". הוא הוסיף "אנו נמשיך לשווק את תל אביב וחופשת ה-CITY BREAK בישראל במהלך השנה, הגדלת מספר הלינות של ישראלים הינו יעד אסטרטגי עבורנו, הגידול במספר החדרים במלונות והקשיים בתיירות הנכנסת יוצרים אתגר לא קטן למלונות."

אזור תל אביב רבתי כולל את המלונות המצויים בתל אביב - יפו, רמת גן, הרצליה ובת ים, סה"כ מדובר בכ-80 בתי מלון המונים קרוב ל-10,000 חדרי מלון פעילים.

 

 

 

05/04/2016