29.03.2024
 
סיורים מסובסדים בארץ לאזרחים ותיקים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

במסגרת פרויקט "שלישי בשלייקס פלוס" של המשרד לשוויון חברתי יצאו לפועל בחודש הקרוב סיורים מסובסדים ברחבי הארץ, עבור האזרחיות והאזרחים הוותיקים. מדובר בסיורים חד-יומיים בעלות מוזלת במיוחד של 35 ש', אשר יצאו לפועל מירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. התוספת החדשה הושקה היום לרגלי פסלו של אלכסנדר זייד בקרית טבעון, כחלק מסיור מיוחד שהעבירה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל לקבוצת אזרחים ותיקים.

"ציבור האזרחים הוותיקים בישראל הוא ציבור גדול וחשוב, והמשימה שלנו היא לדאוג לזכויות שלו", אומרת השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל. "אנחנו לוקחים את ההצלחה של פרוייקט 'שלישי בשלייקס פלוס', וממשיכים אותה הלאה להטבות נוספות המותאמות במיוחד לציבור זה. בעקבות הפרויקט, המגזר העסקי נוכח לראות יותר ויותר את הכוח הצרכני של ציבור זה, ומתאים את עצמו לדרישות. זו משימה לאומית חשובה לספק לאזרחים הוותיקים - להם כולנו חייבים המון - את הבידור והצרכים במחירים ברי השגה".

במסגרת הפעילות יתקיימו בין השאר סיור חקלאי בגליל בעקבות התמר ושמן הזית, ובמהלכו יגיעו המשתתפים למרכז מבקרים תמרים פלוס בקיבוץ כנרת, וכן לאתר מורשת נהריים בגשר הישנה - כולל מייצג אור קולי כולל תצפית מיכל. כמו כן יתקיים סיור 'חקלאות בנגיעה אישית בגליל' - במסגרתו יבקרו בבית אריזה וילמדו את מסע הפירות מהמטע לשוק, יבקרו ביקב אדיר שבדלתון ויפגשו עם חקלאים, וכן ביקור בריחניה - מוזיאון החוויה הצ'רקסית סיפור על ההיסטוריה והשפה, הדת והמנהגים של הצ'רקסים, על האירוח הצ'רקסי הנדיב. יתקיים גם סיור 'תצפיות ואתרים בהיבט חקלאי' - ובמהלכו ביקור ב"דגי דפנה" חווה לגידול פורלים ומסעדה, מול הכניסה לקיבוץ דפנה. וכן תצפית במצודת כ"ח - צפייה מראש המגדל כנקודה אסטרטגית החולשת על עמק החולה, החרמון והרי הגולן. לימוד על היווצרות העמק והתילים הגעשיים הייחודיים המאפיינים את הרמה.

כלל ההטבות: בדף הפייסבוק של "שלישי בשלייקס", ובאתר: http://www.shlaykes.co.il/

 

 

22/03/2016