23.04.2024
 
מלון מומלץ בבודפשט: פלאזו זיצ′י

 

מאת שירן כצנלסון *

 

מלון פלאזו-זיצ'י (Palazzo Zichy), הממוקם במרכז בודפשט, הוא מקום אירוח יוצא מן הכלל עבור חופשה נהדרת בעיר - יוקרה של ארבעה כוכבים במחירים הוגנים למדי. אגב, בשעת כתיבת הדברים, המלון ממוקם במקום השלישי מתוך 330 המלונות בבודפשט באתר הביקורות TripAdvisor.

לאחר שנחתתי בבודפשט בטיסת וויזאייר מת"א והגעתי למלון, הוא קסם לי מאוד כבר במבט ראשון. הבניין בו שוכן המלון הוא למעשה ארמון מהמאה ה-19, שהוסב ב-2009 למלון ברמה של ארבעה כוכבים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. כעת המלון כולל 80 חדרים מעוצבים, מרווחים ומאובזרים היטב, המשלבים יוקרה מודרנית עם אלגנטיות אירופאית.

המלון (הכולל גם מתחם ספא) ממוקם במרכז העיר, קרוב מאוד לשתי תחנות מטרו המאפשרות גישה פשוטה לכל נקודה בה. מלבד זאת, בסביבת המלון מגוון רחב של מסעדות, ברים, בתי קפה וחנויות בוטיק. המלון נמצא לא הרחק מבית הקפה, שהוא ככל הנראה המפורסם ביותר בעיר (לא, לא מדובר בסטארבאקס), קפה ניו-יורק, וגם המוזיאון הלאומי ההונגרי, בית הכנסת הגדול של העיר ואולם השוק המקורה נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה בלבד ממנו.

החדר בו התאכסנתי היה מרווח מאוד, כלל מתקני רחצה צמודים ומפוארים ונוף מרהיב לכנסייה סמוכה. החדר אובזר ברמה גבוהה (כולל גם כספת) ועיצובו שילב אלמנטים מודרניים עם נגיעות קלאסיות.

ארוחת הבוקר שופעת במיוחד - מבחר אדיר שכלל פנקייקים עם שלל סירופים ותוספות, אומלטים, חביתות, ביצים קשות, לחמים, לחמניות ומאפים נוספים, חלקם גם היו ללא גלוטן, קורנפלקס, סלטים, ירקות ופירות פרוסים ומקולפים. מבחר מיצים רב ניתן היה למצוא, כמו גם סוגי תה רבים ומגוון סוגי קפה. המלאי התחדש בהתמדה וניכר היה שמדובר במזון טרי ברמה גבוהה.

ובכן, אם אתם בביקור ראשון בבבודפשט ומעוניינים בעיקר לטייל בה וללון במרכזה, אך גם ליהנות ממלון המשדר יוקרה אלגנטית, אין ספק שמלון זה - הוא המלון עבורכם.

אתר המלון:

http://www.hotel-palazzo-zichy.hu/

 

 

 

 

______________________

* המחבר היה אורח המלון

 

 

22/02/2016