19.04.2024
 
איש השנה בתיירות: היועץ המשפטי של משרד התיירות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

היועץ המשפטי של משרד התיירות, עו"ד עובד קדמי, נבחר היום לאיש השנה בתיירות על ידי הנהלת לשכת מארגני תערוכת התיירות IMTM "בזכות תרומתו הייחודית לתעשיית התיירות, במקצועיות יצירתיות ובנועם הליכות".

קדמי, אשר החל את עבודתו בלשכה המשפטית במשרד התיירות לפני 32 שנים, "פעל לחיזוק תעשיית התיירות הישראלית ולהצבתה של ישראל על מפת התיירות העולמית כיעד אטרקטיבי מוביל. במסגרת עבודתו עו"ד קדמי נדרש לא פעם למצוא פתרונות מידיים למצבי משבר שונים בהם נדרש למצוא את הדרכים הטובות ביותר לסייע לתעשייה להתאושש ממשברים שונים תוך גישור בין הפערים הקיימים בין התעשייה לממשלה".

יריב לוין שר התיירות העניק לעו"ד קדמי את הפרס והדגיש כי הוא "ראוי לפרס בזכות יוזמתו ופועלו למציאת הפתרונות הטובים ביותר לקידום ופיתוח התיירות, תוך הקפדה על הנהלים והסדר הטוב".

בנימוקי ההסבר לבחירה בקדמי צוין עוד כי "לאחר מבצע צוק איתן והימשכות המשבר בתעשיית התיירות בשנת 2015, עו"ד קדמי סייע ליצירת כלים ייחודים ויישומיים לסיוע מיידי לתעשייה כגון הקמת רשת ביטחון לכנסים בינ"ל, גיבוש רשת ביטחון להקמת בתי מלון וגיבש את הנוהל לעידוד טיסות בינ"ל לאילת.  כמו כן עו"ד קדמי הוביל שינויים בחקיקת התיירות ובכלל זה הסדרת הליך דירוג בתי המלון בישראל וכן נאבק במסגרות שונות להבטחת השימוש המלונאי בבתי המלון בישראל".

 

 

 

09/02/2016