29.03.2024
 
סוויס: בואינג 777-300ER חדש ושלושה טרקלינים בציריך

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התעופה סוויס קיבלה בסוף השבוע לידיה את הראשון מבין תשעה מטוסי בואינג 777-300ER חדשים. בנוסף, חנכה החברה בשדה התעופה של ציריך, שלושה טרקלינים חדשים למחלקה הראשונה, מחלקת העסקים וטרקלין לחברי מעמד הסנאטור של מועדון ה-Miles&More. המטוס החדש וחנוכת הטרקלינים מציינים תקופה חדשה עבור החברה השוויצית, השייכת לקבוצת לופטהנזה.

הבואינג 777-300ER החדש של סוויס, מציע 340 מושבים, שמונה מהם במחלקה הראשונה, 62 במחלקת העסקים ו-270 במחלקת התיירים. תא הנוסעים של מטוס הדגל בצי של החברה, שעוצב כולו מחדש, מציע רמה גבוהה ביותר של נוחות בכל שלוש המחלקות.

נוסעי הבואינג 777 ייהנו במהלך הטיסה גם מאפשרות של גלישה באינטרנט המוצעת לראשונה, בטיסותיה. חברת התעופה מציעה שלוש חבילות גלישה, במחירים הנעים מ-9 עד 39 פרנקים שוויצריים. נוסעי המחלקה הראשונה יקבלו חבילה של 50 מ"ב ללא עלות בכל אחת מטיסותיהם. עוד תציע החברה אפשרות לביצוע שיחות טלפון מהמטוס (לרבות משלוח הודעות טקסט והעברת נתונים) באמצעות טכנולוגיית נדידה, לתקופת ניסיון של שנה אחת.

הבואינג 777-300ER החדש ישתלב בהדרגה בטיסות המסחריות של החברה החל מקיץ 2016 וישמש בעיקר בטיסות להונג-קונג, בנגקוק, לוס-אנג'לס, סן-פרנסיסקו, סאו-פאולו ותל-אביב.

במקביל, חשפה סוויס גם שלושה טרקלינים חדשים בשדה התעופה של ציריך למחלקה ראשונה, חברי מעמד הסנאטור של מועדון ה-Miles&More וטרקלין חדש לנוסעי מחלקת העסקים בטרמינל E.

הטרקלינים החדשים משתרעים על שטח של יותר מ-3,000 מ"ר וממוקמים בסמוך לשערי היציאה לטיסות הארוכות. הם מציעים לנוסעי מחלקות היוקרה של החברה מרחבי ישיבה מרווחים, אזורי עבודה המעניקים פרטיות ואזורי מנוחה המצוידים במושבים מעוצבים.

בין החידושים הקולינריים של הטרקלינים החדשים אפשר למנות את אזורי ה"Front Cooking", בהם מכינים השפים ארוחות טריות נבחרות לעיני אורחי הטרקלין; טרקלין חברי מועדון הסנטור המציע בר ויסקי עם מבחר של 120 סוגי וויסקי; טרקלין המחלקה הראשונה מציע גרסה משלו למסעדת חמישה כוכבים, בכל שעות היום. אורחי הטרקלין יכולים לבחור את הארוחה המועדפת עליהם מתוך תפריט עשיר.

לשלושת הטרקלינים יציאה למרפסת המציעה מבט מרהיב של שדה התעופה והרי האלפים.

 

 

 

31/01/2016