29.03.2024
 
הסטארט-אפ MYT גייס 2.5 מיליון שקל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת MANAGE YOUR TRIP פיתחה פלטפורמה המציעה פתרון לכל ההיבטים הלוגיסטיים והשיווקיים בתחום תיירות הקבוצות. החברה גייסה 2.5 מיליון שקלים מהקרן הצרפתית MCPARTNERS. לדברי רפאל אמזלג, יזם משותף מנכ"ל MYT: "נדרשים לנו 2.5 מיליון דולר להעמקת פיתוח המוצר ושיווקו במערב אירופה ובארה"ב". נציגי החברה חזרו מיריד WTM בלונדון, בו הם נפגשו עם עשרות לקוחות פוטנציאליים מרחבי העולם. לקוחות מגינאה, איסלנד ומרוקו כבר חתמו עם החברה ומספר לקוחות ממדינות נוספות, כמו צ'כיה, איי סיישל, פנמה ועוד הביעו התעניינות ונמצאים בשלבי חתימה מתקדמים.

החברה הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי מומחים בתחום התיירות כדי לתת מענה לכל הצרכים השונים והמורכבים בתחום התיירות המאורגנת, וזאת בממשק אחד. בחברה מסבירים שהממשק מבוסס CRM והינו מעין לב פועם המרכז כלי לניהול ותקצוב טיולים, מערכת לניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק ובנוסף אפליקציות לניתור בזמן אמת אחר הנעשה בשטח בזמן הטיולים, מה שמאפשר לנהל משברים ולתת שירות טוב יותר. לכל גורם, ממשק משלו אשר מחובר לאותו "לב" היושב בענן ומאפשר לו לנהל את העסק בצורה רוחבית כאשר כל הגורמים המעורבים מסונכרנים. רפאל מוסיף כי המערכת נועדה לייעל תהליכים ולקצר את זמן העבודה תוך דגש על חווית המשתמש מה שיאפשר לחברות שישתמשו בפלטפורמה להגדיל את התפוקות ואת ההכנסות שלהם.

חשוב להדגיש שמדובר במערכת B2B. עיקרה של המערכת להיות כלי העבודה של כל גורם מקצועי שעובד בתעשיית התיירות המאורגנת (Incoming Tour operator ,Tour Operator, סוכן נסיעות וספק מכל סוג). יחד עם זאת ניתן לשלוח בקליק אל כלל משתתפי הטיול את תיקי ההרשמה, פרטים אודות המסלול ולינק להורדת אפליקציה שתעזור להם להתמצא במשך הטיול.

אם מדובר בחברה שרוצה לארגן טיול קבוצתי, הממשק מציע לה אינטראקציה עם אנשי מפתח ונותני שירותים, דרכו ניתן לשלוח מיילים לקיים שיחות צ'אט עם הספקים, ניהול מו"מ ועוד והכל בממשק אחד. בנוסף , מערכת ניהול הבק-אופיס המתקדמת שמציעה MYT הופכת את הטיפול החשבונאי למהיר וקל.

החברה פועלת לפי מודל SAAS, מדובר במנוי חודשי מתחדש לפי משתמש אשר מקנה כניסה למערכת. המודל הנפוץ הזה מטיב עם המשתמשים-כבר אין צורך באחזקה ותחזוקת שרת. וכמו כן אין צורך בלעדכן updates לתוכנה. הכל נעשה בענן ללא פעילות של המשתמש. למעשה כדי להתחיל להתשמש במערכת כל שהמשתמש זקוק לו הוא חיבור אינטרנטי תקין בלבד.

 

 

 

13/12/2015