25.04.2024
 
מלונות דן: תכנית אירוח לתייר הסיני

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות דן פונה לשוק הסיני: פיתחה תכנית אירוח ראשונה מסוגה בבתי מלון בישראל המותאמת לצרכיו והרגליו של התייר הסיני שיוצעו בשבעה ממלונות הרשת בירושלים, תל-אביב וחיפה.

מלונות דן ביצעה בשלוש השנים האחרונות עבודת מחקר והכנה מעמיקה של השוק הסיני והצרכים של התייר הסיני, על מנת להבין למה מצפה האורח הסיני בהגיעו להתארח ברשת מלונות. עבודת המחקר שביצעה הרשת כללה מחקרי שטח בקרב תיירים סיניים, בחינת מאמרים אקדמאים, התייעצות עם מומחים לתרבות הסינית בארץ בסין ובאנגליה (עם מומחים שסייעו לפתח את השוק הסיני באירופה ובאוסטרליה), התייעצות עם שפים סינים מובילים בישראל ומעל הכל בדיקה מדוקדקת מה בדיוק קורה בסין כאשר מגיע תייר מקומי להתארח במלונות יוקרה, וכן גם במלונות לא יקרים.

הממצאים שעלו מעבודת מחקר זאת, הובילו את הרשת לפתח את "נוהל סין" - נוהל אירוח, ראשון מסוגו בישראל, המותאם לתייר הסיני. הנוהל, שיונהג במלונות הפופולריים ביותר בקרב הקהל הסיני: "המלך דוד" ירושלים, דן תל-אביב, דן כרמל חיפה, דן פנורמה תל-אביב, דן ירושלים, דן פנורמה ירושלים ודן פנורמה חיפה, כולל התייחסות למספר היבטים החשובים לתיירים מסין והם: אוכל, אבזור החדר ונגישות המידע.

תרבות האוכל בסין הינה מאוד משמעותית וחשובה. הסינים מאוד אוהבים לנסות ולטעום מאכלים חדשים וייחודיים, אך עם זאת ישנה חשיבות להגשת אוכל סיני בארוחות הבוקר, לכן הרשת החליטה לפתוח במטבחי המלונות פינה מיוחדת אשר תגיש אוכל סיני במסגרת ארוחת הבוקר. לאחר בחינה מעמיקה של הטעמים והמאכלים על התייר הסיני שכללה התייעצות עם שפים סינים מובילים בישראל הוחלט שבפינה הסינית יוצעו שלושה סוגי מאכלים משתנים, ביניהם: אורז, דייסת אורז, ירקות מאודים, מרק, דים-סאם, גיוזה, נודלס ועוד לצד מגוון רטבים ותוספות, כגון: בצל ירוק, שום, חומץ אורז ועוד.

ברמת אבזור החדר, מלונות דן העשירה את החדרים שיארחו את התייר הסיני במגוון אביזרים שהתייר הסיני רגיל ומצפה לקבל במלונות ברחבי העולם, כגון: שטיחון לבן לצד המיטה, מברשת ומשחת שיניים, חלוק ונעלי בית, סכין וקצף גילוח, מסרק וערכה להכנת תה בתפזורת (לא שקיקים) עם 3 סוגי התה האהובים ביותר עליהם: תה ירוק, תה יסמין ותה פירות.

בנוסף, לתייר הסיני מאוד חשוב שהמידע לגבי המלון והשירותים יהיו חשופים וזמינים עבורו, לכן מלונות דן החליטו להפיק עלון מידע מפורט בשפה הסינית על אודות המלון הספציפי הכולל את כל המידע החשוב לאורח אשר יוצב בחדר. כמו כן, בחדרים שיארחו תיירים מסין התווספו שני ערוצי טלוויזיה סיניים.

כחלק מהמהלך, הרשת הקימה מחלקה מיוחדת המתמחה בשוק הסיני שתפקידה הוא ללמוד ולחקור את שוק התיירות מסין ובהתאם לשווק להם את הרשת באופן ממוקד. בראש המחלקה עומד רועי קרייזמן, בוגר התכנית "עסקים באסיה" של אוניברסיטת חיפה במגמת סין שחי בעבר מספר שנים בעיר שנחאי בסין.

 

 

 

06/12/2015