19.04.2024
 
איזיג′ט משיקה מועדון לקוחות

 

שירות חדשות תיירות

 

איזיג'ט הודיעה כי בתום תקופת הרצה היא משיקה את מועדון הנוסע המתמיד (Flight Club), אשר יתגמל ויאפשר לטסים עם החברה לעיתים קרובות תכנון גמיש יותר.

תקופת ההרצה של המועדון ארכה 18 חודשים, במהלכם 15,000 נוסעים בתדירות גבוהה זכו במגוון אפשרויות שכללו גמישות גדולה יותר בשינוי הזמנות, מחיר מובטח ושירות לקוחות ספציפי.

קבוצות הנוסעים שייהנו מההטבה יהיו אלה הטסים לעיתים קרובות באיזיג'ט, נוסעים למטרות עסקים, בעלי דירות נופש, מי שיש להם חברים במדינות אחרות או משפחה המתגוררים ברחבי אירופה. התוכנית תופץ בקרב הרשת האירופית של החברה, החל מתחילת 2016. נוסעים אשר עונים לקריטריונים יוזמנו להצטרף למועדון. הקריטריונים הם מספר הזמנות, מספר הטיסות ו/או הוצאת מינימאלית בחברה בתקופה של 12 חודשים. הפרטים המלאים יפורסמו בסמוך להשקת התוכנית.

החברים בתוכנית יקבלו שורה גדולה של הטבות ואפשרויות, בהן: 

  • שינוי טיסות ללא עלות.

  • שינוי שם ללא עלות - עד לחמש פעמים בשנה.

  • אחריות למחיר הזול ביותר - אם לקוח ימצא טיסה זולה יותר אצל המתחרים שלנו תוך 48 שעות מביצוע ההזמנה, אנחנו נשלם את ההפרש בתופסת זיכוי של 10 אחוזים לטובת הטיסה הבאה שלו. שירות הלקוחות שלנו זמין כל העת, כך שלקוחות יכולים ליצור איתנו קשר תמיד.

  • הצצה מוקדמת והצעות מיוחדות - חברי התוכנית יהיו הראשונים לדעת מה חדש ויזכו להצצה מוקדמת ביעדים חדשים והצעות מיוחדות.

  • צוות מיוחד יעמוד לרשות חברי המועדון במרכז השירות - על מנת לאפשר להם ליהנות מההטבות הללו.

 

תוכנית הנאמנות של החברה תפעל לצד התוכנית הפופולרית 'איזיג'ט פלוס', שהושקה ב-2008, ומאפשרת לנוסעים להזמין מקומות מוקצים מראש, מסירת כבודה ועליה מהירה למטוס.

 

 

 

18/11/2015