איזיג′ט משיקה מועדון לקוחות
שירות חדשות תיירות
איזיג'ט הודיעה כי בתום תקופת הרצה היא משיקה את מועדון הנוסע המתמיד (Flight Club), אשר יתגמל ויאפשר לטסים עם החברה לעיתים קרובות תכנון גמיש יותר. תקופת ההרצה של המועדון ארכה 18 חודשים, במהלכם 15,000 נוסעים בתדירות גבוהה זכו במגוון אפשרויות שכללו גמישות גדולה יותר בשינוי הזמנות, מחיר מובטח ושירות לקוחות ספציפי. קבוצות הנוסעים שייהנו מההטבה יהיו אלה הטסים לעיתים קרובות באיזיג'ט, נוסעים למטרות עסקים, בעלי דירות נופש, מי שיש להם חברים במדינות אחרות או משפחה המתגוררים ברחבי אירופה. התוכנית תופץ בקרב הרשת האירופית של החברה, החל מתחילת 2016. נוסעים אשר עונים לקריטריונים יוזמנו להצטרף למועדון. הקריטריונים הם מספר הזמנות, מספר הטיסות ו/או הוצאת מינימאלית בחברה בתקופה של 12 חודשים. הפרטים המלאים יפורסמו בסמוך להשקת התוכנית.
החברים בתוכנית יקבלו שורה גדולה של הטבות ואפשרויות, בהן:
תוכנית הנאמנות של החברה תפעל לצד התוכנית הפופולרית 'איזיג'ט פלוס', שהושקה ב-2008, ומאפשרת לנוסעים להזמין מקומות מוקצים מראש, מסירת כבודה ועליה מהירה למטוס.
18/11/2015 |