24.04.2024
 
פורסם מכרז למלונאות אלטרנטיבית בנמל תל אביב

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת אתרים פירסמה הבוקר מכרז להקמת מיזם למלונאות אלטרנטיבית במבנה 4 במתחם יריד המזרח שבנמל תל אביב (סמוך לכיכר פלומר ולכניסה לנמל תל אביב מרחוב דיזינגוף). ההחלטה לצאת למכרז התקבלה לאור ריבוי פניות של מתעניינים, מהארץ ומהעולם.

המבנה, המשתרע על פני כ-2,000 מ"ר ובצמוד לו שטח של כ-200 מ"ר (דק) על גדות הירקון, ישמש על פי תנאי המכרז להקמת מיזם מלונאות אלטרנטיבית חדשנית בישראל, ויכלול, לכל הפחות, 100 מיטות. 50% מסך המיטות יהיו בחדרים משותפים (dorms) ויאפשרו לינה מוזלת. המכרז הוא ל-20 שנה והזוכה יבחר על פי פרמטרים של איכות ומחיר.

מטרת המיזם היא לספק פתרונות לינה במחיר שווה לכל כיס תוך שימוש בשטחים המשותפים ליצירת אפשרויות למפגש ופעילות בין האורחים, על מנת ליצור חווית אירוח ייחודית וקהילה שיתופית. המיזם יאפשר לינה בחדרים משותפים, בודדים, זוגיים, ומשפחתיים ומיועד עבור תיירים, צעירים, אנשי עסקים ומשפחות. חברת אתרים בנתה את המכרז לאחר עבודת תחקיר בינלאומית, כך שהמיזם יהיה דומה למיזמים בערים מרכזיות בעולם ביניהם: ברצלונה, ברלין, פריס, לונדון וניו יורק.

חברת אתרים היא חברה ממשלתית עירונית העוסקת בפיתוח אתרי תיירות בתחומי העיר תל-אביב-יפו באמצעות ייזום, הקמה וניהול של מרכזי תיירות, נופש, בידור אמנות וספורט וכן מיזמים המשרתים תיירות ומקדמים אותה.

ניתן להגיש הצעות עד לתאריך 18.2.16. את מסמכי המכרז ניתן לרכוש במשרדי החברה עד ל-15.1.2016. כמו כן, ניתן לעיין בהם באתר האינטרנט בכתובת: www.atarim.gov.il

 

 

 

12/11/2015