26.04.2024
 
שירות חדש להטמנת מים למטיילי הנגב

 

 

שירות חדשות תיירות

 

שירות חדש להטמנת מים, המיועד למטיילים שעורכים טרקים בנגב, שביליסטים, תיירים וכל מי שעושה טיול של מספר ימים באזור.

זהו מיזם חברתי של היזם יואש לימון, מדריך טיולים בנגב שמטרתו להוזיל את עלויות אספקת המים למטיילים, ולייצר חלופה בעלת יתרונות נוספים כמו: פינוי בעת פציעה או פינוי אשפה.

עד לפני כשלוש שנים, עמדו בפני מטיילים רבים בנגב שתי אופציות מרכזיות לקבלת מים במהלך הטיול. הראשונה, לחפש ג'יפאי שיסכים להגיע לחניון הלילה ויביא עמו את המים, מה שעלה מאות שקלים למטיילים. השנייה, להטמין בעצמם מבעוד מועד, מה שהעמיד את המים בסכנת גניבה ואף פגע בטבע.

ג'יפאי שמגיע לחניון שטח להבאת מים, צפוי לעלות כמה מאות שקלים. לכן, בשירות הטמנת המים, WaterDrop שמו, מאתרים קודם את הג'יפאי הזול ביותר, ובעיקר מאתרים מטיילים נוספים שצריכים לקבל מים באותה נקודת מפגש, כל זאת במטרה להוזיל ולהתחלק בעלות.

יתרונות המיזם כוללים מסירת המים פנים מול פנים, מהג'יפאי למטיילים, ולא הטמנתם, מה שמאפשר גם פינוי המטייל בעת פציעה, כל צורך אחר או פינוי האשפה. כמו כן, השירות מאפשר חיסכון בזמן בעת תכנון הטיול, והוזלת המחיר במאות שקלים. 

את המיזם הקים יואש לימון באמצעות קרן-שמש לעידוד יזמים צעירים ביחד עם רעייתו לי בלוט אשר גם הקימו והינם בעלי אכסנית המטיילים גרין באקפקרס במצפה רמון.

טלפון: 054-5330948

אתר אינטרנט: http://www.waterdrp.com/#!untitled/c1z8p

 

 

 

 

05/11/2015