28.03.2024
 
בלוגרים מובילים בתחום האופנה בעולם יגיעו השבוע לסיור בן שבוע בישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

משלחת הכוללת שישה מה שמכונה "מובילי דעת קהל" ברשתות החברתיות מרחבי העולם בתחום האופנה, תגיע לישראל ביום שישי הקרוב לסיור בן שבוע, במסגרתו ייפגשו עם דמויות מובילות מעולם האופנה הישראלי ויחוו את מדינת ישראל. לחברי המשלחת, הנחשבים לאושיות אופנה מובילות, מיליוני עוקבים, אשר צפויים להיחשף באמצעותם למציאות אליה אינם זוכים להיחשף באמצעות כלי התקשורת המסורתיים.

מנכ"לית עמותת VIBE ISRAEL ג'ואנה לנדאו: "ברוב המקרים בהם נחשפים אנשים ברחבי העולם למדינת ישראל זה נעשה בהקשר הסכסוך הישראלי - פלסטיני, מה שמייצר עבורם תמונת מצב מאד עגומה על מדינת ישראל. מטרת הארגון היא להדגיש את החוזקות והיתרונות של מדינת ישראל במגוון רחב של תחומים באמצעות הבאתם של משפיענים דיגיטליים אשר חושפים את קוראיהם לתכנים אלו בצורה בלתי אמצעית. פעילות זו חשובה באופן שוטף, ובטח בימים אלו כאשר פעילותנו מקבלת משנה תוקף לנוכח גל הטרור המביא לסיקור שלילי ברחבי העולם.

 

צפויים להגיע לישראל:

אדם כץ סינדינג / 1,000,000 עוקבים - ניו יורק

אדם כץ סינדינג הוא צלם אופנה בעל שם עולמי המצלם עבור המגזינים הנחשבים בעולם, הוא מתגורר בברוקלין, ניו יורק. הוא ירש את ציוד הצילום הראשון שלו לאחר מות אביו והחל לצלם ללא הרף. הפרויקט המשמעותי ביותר של אדם - צילום נוף (עיתונאי) המתאר את העולם היומיומי של האופנה משבועות האופנה בערים השונות בעולם. 

 

דאינה אנצ'ו ואלינה טנסה / 500,000 עוקבים - רומניה

דיאנה אנציו ואלינה טנסה התחילו את העסק שלהן לפני 7 שנים והשיקו סוכנות יחסי ציבור ואירועים עם סדרה של תערוכות וירידי אופנה פופולרית של אופנת וינטג'. השתיים משתפות פעולה בפרויקטים ייחודיים עם חברות שונות ומותגים של מעצבים, קהלי יעד, בלוגרים ויועצי אופנה. נוכחותן במהלך שבועות האופנה בפריז, מילאנו וניו יורק גרמה להן בשלוש השנים האחרונות לפופולריות רבה כמעט בכל מגזין אופנה ואתר.

 

אודרי רוג'רס/ 550,000 עוקבים - פריז

אודרי רוג'רס, במקור מארה"ב וכיום חיה בפריז, התחילה את עיסוקה בתחום האופנה כעניין מזדמן בזמן שלמדה ספרות אנגלית באוניברסיטת דורהאם. היא התחילה לצלם תמונות של ארון בגדים שלה אותו כינתה student-on-a-budget wardrobe. לאחר שסיימה את הלימודים, היא החלה בלימודי תואר שני העוסק באופנה עיתונאית. אחרי השינוי vספונטני, החליטה לעבור לפריז ולהתחיל לעסuק בבלוגים של אופנה כקריירה. היום היא מבלה את זמנה בין פריז וברצלונה והיא עיתונאית במשרה מלאה ב-Frassy.

 

יויו זנגזו / 200,000 עוקבים - סין / פריז

יויו ילידת סין המתגוררת בימים אלו בפריז ומתמחה בשוק האופנה הסיני והצרפתי ובעלת אתר אופנה המצליח YOYO FASHION BOOK. מעבר לפעילות ברשתות, יויו הינה סטייליסטית בתצוגות אופנה בשבועות האופנה ברחבי העולם, שגרירת המותג 'קנזו' לשוק האסייאתי וכותבת במגזינים מובילים בסין.

 

אן סנדסטורם / 200,000 עוקבים - סן פרנסיסקו

אן היא בעלת בלוג אופנה מצליח בעולם, בו היא מתארת את חוויותיה כאם מכורה לשופינג למאות אלפים אשר עוקבים אחרי חוויותיה.

 

VIBE ISRAEL הינה עמותה א-פוליטית הפועלת למיצוב ישראל בדעת הקהל העולמי בשיתוף עם המגזר העסקי והפילנתרופי כמעוז של יצירתיות, חדשנות ויזמות יוצאי דופן. העמותה מזמינה מובילי דעה אינטרנטיים מחו"ל, עם מאות אלפי ומיליוני קוראים ברחבי העולם לסיור בן שבוע בישראל, ללא עלות, במהלכו הם נחשפים לרוח היצירתיות, היזמות והחדשנות המאפיינת את ישראל.

 

 

 

12/10/2015