26.04.2024
 
ישי ברנע - יו"ר התאחדות בתי המלון בירושלים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ישי ברנע, מנכ"ל מלון יהודה בירושלים נבחר ברוב קולות לתפקיד יושב ראש התאחדות בתי המלון בירושלים. יחליף בתפקדו את ליאור גבאי.

לדברי גורמים בענף המלונאות, מדובר באירוע היסטורי המעיד על מגמות בענף התיירות בישראל ובירושלים בפרט - ברנע הוא מנכ"ל מלון פרטי. עד כה, לתפקיד היו מתמנים על פי רוב מנכ"לים של רשתות בתי המלון הגדולות מישראל או מהעולם. בהתאחדות המלונות בירושלים מאוגדים 47 בתי מלון מהבירה, לא כולל מלונות מזרח העיר.

ישי ברנע (45) הוא מנכ"ל מלון יהודה מאז 2008. נמצא בענף מעל 20 שנה ונחשב למלונאי ותיק ועתיר ניסיון. בין תפקידיו העיקריים במשך השנים ניתן למנות את היותו מנהל הרכש והלוגיסטיקה הראשון של מלון דן ת"א כבר בגיל 24, ומנהל הכספים של מלון דן פנורמה בירושלים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה מביה"ס לניהול בתל אביב ובעל תעודה במינהל מלונאי בכיר מהטכניון ובוגר בית הספר למלונאות בלוזאן שבשווייץ.

ברנע אמר עם מינויו כי "אנחנו ניצבים בפתחה של שנה שתהא מאתגרת במיוחד לענף התיירות, שמתמודד עם סוגיות הרות-גורל. הדבר הזה נכון לישראל כולה ולירושלים בפרט כעיר בירה שמושכת אליה מדי שנה תיירים רבים".

אריה זומר, מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים, אמר: "בשנותיו בענף ישי הוכיח שנחישות, חריצות ויחסי אנוש טובים הם מתכון לשגשוג במלונאות. נכונה לנו דרך ארוכה ואנו נמשיך לפעול לטובת קידום ענייני בתי המלון בבירה בתקופה לא קלה זו".

 

 

 

06/10/2015