29.03.2024
 
אשת טורס: ירידה של עד 40% במחירי החופשות בחו"ל אחרי החגים

 

 

 

שירות חדשות תיירות

תקופת החגים הסתיימה לאחר חודש עמוס חופשים שאותו ניצלו ישראלים רבים לנופש ארוך. הביקושים וההזמנות של ה'רגע האחרון' לימי סוכות ב' היו גבוהים, בעיקר לחופשות 'בטן-גב' באיי יוון וחבילות אירופה הקלאסית. על פי רוב, לאחר תקופת השיא של החגים ישנה ירידה בהזמנות ומחירי הנופשים והטיסות הופכים אטרקטיביים במיוחד.

מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, אומרת כי "נעילת חודש החגים מובילה לירידה בהזמנות מאחר ורבים כבר ניצלו את החגים לחופשה השנתית. הירידה בביקושים מביאה להוזלה משמעותית במחירי הנופשים של 30-40%, בעיקר  לחבילות נופש באמצע השבוע. זו בשורה חיובית לתייר הישראלי שיכול עדיין לנצל את מזג האוויר הנעים באגן הים התיכון ולהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד של חבילות נופש וטיסות".

זכאי מסבירה: "חג הסוכות מסתיים ממש בתחילת אוקטובר, כאשר מזג האוויר עדיין נעים ולא קר לכן ישנה אפשרות לנצל את ירידת המחירים לנופש ביעדי בטן-גב כגון  יוון ובורגאס במחירים שווים לכל כיס". במקביל, חברות התיירות נערכות ל'אחרי החגים' ותקופת החורף ולעליה בביקושים ליעדי אירופה שמאפשרים בילוי במקומות סגורים כגון מרכזי קניות בערים ובתי קזינו.

 

 

 

06/10/2015