19.04.2024
 
הפנינג סוכות בסינדיאנת הגליל בכפר כנא

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מיום שני (28/9) עד יום שבת (03/10), בין השעות 09:00-16:00 יתקיים הפנינג סוכות לכל המשפחה במרכז המבקרים של סינדיאנת הגליל בכפר כנא. הפעילויות יכללו, בין השאר, סיור במפעל, טעימות שמן זית, סדנאות קליעת סלים, מפגשים עם יצרני בוטיק מקומיים - מסירופ חרובים ודבש ועד יין, גרפה ועראק, מפגש עם צוות הנשים - ערביות ויהודיות - ממרכז המבקרים והמפעל, קניית מוצרים בחנות המפעל ועוד.

עמותת "סינדיאנת הגליל" לסחר הוגן מייצרת ומשווקת שמן זית, מוצרי מזון מסורתיים, וסבון. היא פועלת במטרה לקדם הזדמנויות כלכליות ומקומות תעסוקה לנשים ערביות, ומחויבת לערכים של שלום, שוויון, דו-קיום ורווחה. סינדיאנת הגליל משווקת בעיקר לשוק העולמי, והיא חברה בארגון הסחר ההוגן הבינ"ל (WFTO). רווחי סינדיאנת הגליל מושקעים בקידום מיזמים חברתיים לעידוד נשים ערביות, ולעידוד החקלאות והתעשייה המקומית.

מרכז המבקרים החדש שהוקם מעל המפעל מארח קבוצות ויחידים ומקיים סדנאות קליעת סלים לנשים ערביות ויהודיות, סדנאות טעימות של שמן זית, ומפגש עם יצרני בוטיק מהגליל.

בתכנית:

10:00 - סיור במפעל עם מונא ואורית. טעימות והסברים על הזנים המיוחדים של שמן הזית של סינדיאנת הגליל עם הדיל. שמן הזית של סינדיאנה, האורגני והרגיל, זכה השנה בשתי מדליות זהב, באיטליה ובישראל.

11:00 - סדנת קליעת סלים ויצירה לכל המשפחה עם קולעות הסלים של מרכז המבקרים - ליחידים ולקבוצות. העלות - 30 ש' למשתתף ראשון, 20 ש' לכל משתתף נוסף.

12:30 הכרות עם יצרני בוטיק מהגליל, הדרכה וטעימות ממוצריהם.

  • ביום ב' 28.9 עם יצרן הדבש איברהים כילאני, מיפיע.

  • ביום ג' 29.9 עם יצרני סירופ חרובים סאמיה ומוחמד אבו אל-היג'א, מכאוכב.

  • ביום ד' 30.9 עם יצרן עראק "מצדה" ודיע חדיד ממעיליא.

  • ביום ה' 1.10 עם מגדל התבלינים חביב נח'לה מעילבון.

  • ביום ו' 2.10 עם יצרן שוקולד בלגי סלים עראף ממעיליא.

  • בשבת 3.10 עם יצרן יין וגראפה אדיב דוחא מהכפר ראמה. 

 

המבקרים יוכלו כמובן לקנות בחנות המפעל של סינדיאנת הגליל לסחר הוגן, מגוון מוצרים מתוצרת המפעל, מיצרני בוטיק מקומיים ועבודות יד מסורתיות.

 

 

 

09/09/2015