19.04.2024
 
′פאוזי עזאר אין′ בנצרת מצטרף לרשת אברהם הוסטלס

 

שירות חדשות תיירות

 

לאחרונה חתמה רשת אברהם הוסטלס (Abraham Hostels),  על הסכם עם משפחת עזאר מנצרת המוסיף את "פאוזי עזאר אין" לרשת. בכך תעמוד בקרוב מצבת המיטות של הרשת על כ-700 מיטות בשלוש ערי תיירות מובילות - ירושלים, תל אביב ונצרת, עם צפי של מעל 200,000 לינות מדי שנה.

בית ההארחה הנצרתי נפתח בשנת 2005 ע"י מעוז ינון, וזכה מאז במספר פרסים, החל בפרס לתיירות אחראית כ"מקום לינה הטוב ביותר לאוכלוסייה המקומית" בשנת 2011 עד להכתרה כאחד מעשרת מומלצי 'לונלי פלאנט' בעולם לשנת 2014.
צירופו של "פאוזי עזאר אין" לרשת תואם את תוכניתם של מייסדי רשת אברהם (גל מור, ירון בורגין, ניצן קמחי, דרור טישלר ומעוז ינון), לקידום התיירות העצמאית בכלל, ותיירות התרמילאים בפרט, לישראל ולאזור כולו. יש לציין כי בעקבות "פאוזי עזאר אין", נפתחו יותר מעשרה בתי הארחה בעיר העתיקה של נצרת.

התרחבות הרשת הצריכה שינויים בשדרה הניהולית שלה ולכן גל מור, מנהל פעילות אברהם טורס, יהיה אחראי על "פאוזי עזאר אין" מטעם הרשת, בעוד מעוז ינון, שהקים וניהל את המקום במשותף עם סוראיידה נאסר, נכדתו של פאוזי עזאר, ינהל מעתה את "אברהם הוסטל תל אביב".

בחודשים הקרובים יופעל במסגרת אברהם טורס, מערך סיורים מיוחד שיחבר את אכסניות הרשת בירושלים, תל אביב ונצרת לטובת התיירים העצמאיים.

 

30/08/2015