25.04.2024
 
כמה יעלה לכם טיפול רפואי בחו"ל?

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת PassportCard, ביטוחי נסיעות לחו"ל, מפרסמת את עלויות הטיפולים הנפוצים ביותר ביעדים האטרקטיביים ביותר לישראלים ברחבי העולם. הנתונים המפורסמים מתבססים על מאגר נתוני החברה הכולל כ-500 אלף מבוטחים ישראלים.

הנתונים המפורסמים מציגים את המחירים של ביקור רופא, ביקור בחדר מיון, בדיקות דם/ מעבדה וצילום רנטגן במגוון יעדים נבחרים אליהם טסים הישראליים לאורך השנה. בימים אלו חלה עלייה בקרב היוצאים לחו"ל עם דגש לטיולי משפחות, שבלא מעט מקרים נדרשים ההורים לקבל שירות רפואי עבור ילדיהם בזמן החופשה, כשהמקרים הנפוצים הם קלקול קיבה, דלקות אוזניים ושברים. בנוסף לרשימת העלויות המצורפת, חשוב להדגיש כי הזמנת רופא לבית המלון במקום הגעה עצמאית למרפאה, כמו גם פינוי באמצעות אמבולנס ורכישת תרופות, צפויים להגדיל את החשבון משמעותית.

יואל אמיר, מנכ"ל החברה: "אין ספק כי בתקופה זאת בשנה חלה עלייה במספר הישראלים היוצאים לחו"ל וכמובן גם במספר של אלו הזקוקים לטיפול רפואי בעת שהותם בחופשה. המקרים האלו נפוצים וביקור פשוט אצל הרופא עלול להסתכם במאות ואף אלפי דולרים. על מנת שהחופשה לא תיהרס חשוב לוודא לפני הנסיעה כי ביטוח הנסיעות שנבחר הוא כזה המתאים ביותר לצרכי המבוטח, בין אם מדובר במשפחות/ מטיילים/ או צעירים לפני גיוס, בכל מקרה חשוב לוודא שהכיסוי הביטוחי כולל את שלל הפעילויות בהם לוקח חלק המבוטח, כדי שבעת הצורך יוכל לקבל את המענה המלא לו הוא זקוק".

 

 

 (כל המחירים נקובים בדולרים)

 

 

16/08/2015