26.04.2024
 
טרוולפורט: גם לופטהנזה הצטרפה לטכנולוגיית "תוכן עשיר ומיתוג"

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מערכת ההפצה העולמית טרוולפורט הודיעה על הצטרפותה של לופטהנזה לחברות התעופה המשתמשות בפתרון "תוכן עשיר ומיתוג" (RC&B - Rich Content and Branding)טכנולוגיית RC&B של טרוולפורט מאפשרת לחברות לשווק ולהפיץ את המוצרים המשלימים שלהן בדרך יותר אפקטיבית מהמקובל, לדברי החברה.

להצגת המחירים, השירותים הנלווים בתשלום והצעות המותג שלהן לסוכני הנסיעות מתלווים תיאורים מפורטים של המוצר, כולל תמונות וגרפיקה. המשתמש רואה בבירור את המוצרים המשלימים המוצעים בתשלום נוסף, את קבוצות המחירים ואת אופציית "המוצר הבא" המעודדת מכירה של מוצר משודרג או מוצרים נלווים לו (up-sell).

טכנולוגיה זו מוסיפה לעניין את חברות התעופה הגדולות בעולם, הן חברות שירות מלא והן חברות לטיסות מוזלות. עד עתה חתמו 110 חברות על הסכמים לשימוש בטכנולוגיה, ויותר מ-70 מתוכן כבר העלו אותה לאוויר. לופטהנזה היא האחרונה בקבוצתה שהצטרפה, וכעת כל ארבע החברות בקבוצה (לופטהנזה, סוויס, בריסל איירליינס ואוסטריאן) יעשו בה שימוש.

בהתייחסה למהלך ציינה לופטהנזה: "RC&B של טרוולפורט מאפשרת לנו להעביר למסך העבודה של סוכני הנסיעות תוכן מותאם נוסף ולתת להם, ובאמצעותם לנוסעים, הבנה מפורטת יותר של השירותים שלנו, מבנה המחירים והתוספות הנלוות כך שיוכלו לבחור במדוייק מחיר המתאים לצרכיהם ולשלם רק עבור מה שהם באמת זקוקים לו."

 

 

 

08/08/2015