26.04.2024
 
שר התיירות של סיישל נפגש עם פרס

 

 

שירות חדשות תיירות

 

במסגרת ביקורו של שר התיירות והתרבות של סיישל בישראל, הוזמן השר, אלן סנט אנז' (Alain St. Ange) לפגישה אצל הנשיא הקודם שמעון פרס.

בפגישה, שהתקיימה במרכז פרס לשלום, הזכיר פרס את "החברות האמיצה ורבת השנים בין ממשלת סיישל לממשלת ישראל". פרס ציין את הערכתו על כך שסיישל עמדה תמיד בלחץ המדינות העוינות לישראל ולרגע לא נכנעה ללחצן. שר התיירות של ממשלת סיישל ציין, ש"מאז ומעולם דאגה סיישל להצהיר בכל הזדמנות על ידידותה לישראל וגם כיום, היא גאה בישראל ובישראלים וחשוב לה מאד להביא לידיעת הישראלים, שאיי סיישל הינו מקום, שמעבר להיותו מרהיב ביופיו שמציע מגוון פעילויות, הוא גם מקום מקבל, אוהב ובטוח". השר הביע בפני הנשיא לשעבר את הערכתו על פעילותו למען השלום בעבר והקמת המרכז לשלום, שכל יעודו הינו לקדם סוגיית השלום בעולם. השניים הסכימו, שלמרות שסיישל הינה מדינה קטנה, היא ממוקמת כך שהיא מהווה נקודת מפתח ושער לאפריקה כולה לקידום פעילות שלום שמקדמת גם תיירות ועסקים. 

השר נמצא כעת בישראל בראש משלחת של אנשי תיירות מקומיים ומנהלי משרד התיירות. במהלך ביקורו יפגוש מנהלים בענף התיירות בישראל כדי להכריז על צדדים מעשיים להגברת החשיפה של סיישל בישראל. "אנחנו כאן כדי לבהיר מסר חד וברור: אנחנו רואים בישראל יעד אסטרטגי חשוב שעומד לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות. אנחנו מזמינים את התייר הישראלי לגלות את יופיה של סיישל וליהנות מקבלת הפנים החמה".

 

 

 

27/07/2015