26.04.2024
 
אמריקן: הוזלות סתיו לצפון אמריקה

 

 

שירות חדשות תיירות

אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר בעולם, מכריזה על מבצעי סתיו ומחירים מיוחדים ליעדים שונים בצפון אמריקה החל מחודש ספטמבר. מבצעי הסתיו, התקפים ליציאות מישראל במחלקת תיירים באמצעות טיסות המשך בשדה התעופה בפילדלפיה או דרך יעדים באירופה, יחולו על הזמנות וכירטוסים ליציאות החל מה-1 לספטמבר וכוללים את היטלי הדלק ומיסי הנמל. מספר המקומות מוגבל.

יעדים בולטים במבצעי הסתיו של החברה: טיסה ישירה לפילדלפיה החל מ-1,084 דולר, ניו-יורק, לוס אנג'לס ובוסטון החל מ-934 דולר, טורונטו הלך מ-1,024 דולר, מיאמי החל מ-1,090 דולר, וושינגטון החל מ-1,190 דולר, לאס וגאס החל מ-1,230 דולר וסן-פרנסיסקו החל מ-1,280 דולר.

המבצע, כאמור, תקף ליציאות בטיסות המשך דרך פילדלפיה או דרך יעדים שונים באירופה באמצעות שותפי החברה. נוסעי אמריקן אירליינס מתל אביב יכולים לטוס ישירות לפילדלפיה ומשם ליעדי ההמשך ברחבי אמריקה, או לכרטס באמצעות שותפי החברה ליעדים בצפון אמריקה בטיסות אמריקן אירליינס, כאשר כל הכרטיס וכל מקטעי הטיסה הינם בקוד אחיד של אמריקן איירליינס. לדוגמא, טיסה ללוס אנג'לס יכולה להתבצע בטיסה היומית הישירה של אמריקן מתל אביב לפילדלפיה במטוס האיירבוס A-330 ומשם בטיסת המשך. דרך אפשרית נוספת הינה בטיסה דרך לונדון, שיכולה להתבצע על ידי אל על או בריטיש איירווייס (שותפות של אמריקן) ללונדון ובטיסת המשך מלונדון ללוס-אנג'לס של אמריקן, כאשר כל הכרטיס מכורטס מראש בקוד AA של אמריקן או בצורה דומה למיאמי באמצעות אל על או איבריה (שותפות של אמריקן) דרך מדריד.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "עונת הסתיו בצפון-אמריקה מציעה למבקרים בה מזג אוויר נפלא לכל סוג של פעילות. חגי תשרי, המתחילים השנה באמצע חודש ספטמבר, הם זמן מושלם לחופשה זוגית או משפחתית בצפון-אמריקה. סטודנטים יכולים לנצל את המחירים הזולים ולטוס ליעדים האטרקטיביים בעולם לטיול או לחופשה מרעננת לפני תחילת שנת הלימודים או לחילופין, לחגיגת שופינג במרכזי הקניות בניו-יורק, פילדלפיה או לוס אנג'לס. הטיסה הישירה מתל-אביב היא מהראשונות שנוחתת בבוקר בשדה התעופה בפילדלפיה, מה שמאפשר לנוסע הישראלי ליהנות מכניסה מהירה וללא תורים לארה"ב או לטיסות ההמשך. אמריקן אירליינס מציעה במהלך הקיץ והסתיו הטבות מיילים למצטרפים חינם לתוכנית AAdvantage, כחלק מברית התעופה OneWorld, שזכתה השנה בתואר ברית התעופה הטובה בעולם על ידי Skytrax".

 

יעד

מחיר בדולרים במחלקת תיירים, החל מ-

ניו - יורק

934

פילדלפיה

1,084

וושינגטוןD.C 

1,190

מיאמי

1,090

בוסטון

934

סן פרנסיסקו 

1,280

לאס וגאס 

1,230

לוס אנג'לס 

934

טורונטו  

1,024

 

 

 

 

 

15/07/2015