20.04.2024
 
יוזמת סוכנים לפעולה נגד לופטהנזה

 

שירות חדשות תיירות

 

סוכן הנסיעות הוותיק דרורי יקותיאלי פתח ביוזמה חדשה, כפועל-יוצא מהודעתה של לופטהנזה על גביית עמלה מיוחדת על כל הזמנה דרך מערכות הג'י-די-אס של סוכני הנסיעות:

יריית הפתיחה לקמפיין אותו יוזם דרורי מובאת להלן, במכתב למנהל לופטהנזה בישראל:


לכ'
רולף קולר

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל,



שמח לבשר לך על הכרזה ראשונה של שבוע "הנדידה והידידות" בינינו סוכני הנסיעות הישראלים לבין קבוצת לופטהנזה, זאת כאות הוקרה והערכה על ההגינות והסיוע שאתם מאפשרים לנו לשרת אתכם עם תמורת-חסר ומכאוב וכהערכה על היצירתיות הבלתי נלאית מצדכם, על החיובים ההזויים שאתם מחילים עלינו בזמן שאנחנו מסייעים לכם ואנחנו נהנים לשלם לכם, על הזכות הגדולה שאתם מעניקים לנו לשלוח את לקוחותינו בחברת התעופה שלכם (נכון, השביתות אצלכם לא פוסקות, עמלה שכחתם לשלם מזמן, שקיפות לא בלכסיקון שלכם ובמשחק המריונטות הדמיוני שלכם אנחנו בובה על חוט) אבל איזו עוד חברת תעופה בעולם יודעת להכיל טיס בדיכאון שיודע להמריא ולצלול עם הנוסעים באותו מחיר של כרטיס הטיסה?

אבל אלו כמובן זוטות שלא יפגעו בהערצתנו אליכם, ולפיכך לראשונה נקדיש לכם את השבוע המיוחד:

שבוע "הידידות והנדידה" יחל ב-16 לאוגוסט 2015 ויסתיים בישראל ב-23 לאוגוסט.

בשבוע זה נשתדל לתת לכם "חופש מההזמנות שלנו" תוך סיוע מרבי ללקוחותינו לערוך היכרות עם חברות התעופה האחרות, ובכך נקל עליכם את העומס.

בשבוע זה נציע לחברות התעופה המתחרות את "תוכנית הנדידה הגדולה" שבה יוצעו ללקוחות המתמידים (שבעמלנו צורפו לתוכניות שלכם) להשתחרר מכם ולעבור אל החברות המתחרות, עם הטבות בלעדיות, ובכך יתפנו מושבים בטיסותיכם.

בשבוע זה נתפנה בלב, בראש ובזמן להקשיב וללמוד על החברות המתחרות שחפצות לקבל מאתנו עבודה, סיוע ומכירות ומוקירות את חלקנו במשוואה, ועל הדרך נזנח דימויים שגויים ו-"נחשב מסלול מחדש". וכיאה לשבוע מלהיב וססגוני שכזה נכין הפתעות רבות ונרעיף אהבה. לא נחסוך בכל רעיון יצירתי - הרי לאהבה אין גבולות...


לוח זמנים אירועי "שבוע הנדידה והידידות"


24 ליוני - הכרזה ראשונה עם הסברים והרחבה אל עיתוני התיירות.


25 ליוני - פניה מסודרת אל מנהלי חברות התעופה להכנה והתארגנות לתוכנית "שבוע הנדידה".


הפצה אישית אל כלל סוכני הנסיעות בישראל של התוכנית והאירועים.

1 ליולי - השקת דף הפייסבוק שיקרא "לופטגשפט-לופטהנזה" (בתרגום לעברית: לופטגשפט (Luftgeschäft) - עסקי אוויר - עבודה לא יצרנית ולרוב גם לא ישרה).


לאחר השקת הדף בפייסבוק ובהתאם לרעיונות היצירתיים שיתקבלו נעדכן את התוכנית במלואה בדף הפייסבוק. את הכל נעשה אנחנו, סוכני הנסיעות, בהתנדבות מלאה.

בהמשך נסייע לידידינו סוכני הנסיעות בעולם להעתיק ולהרחיב את היוזמה כדי שגם עמיתינו לא יקופחו וההנהלה המכובדת בקלן תוכל ליהנות משבוע זה.

הערה: יתכנו שינוי בלוח הזמנים.



על החתום:

דרורי יקותיאלי

 

 

 

 


24/06/2015