19.04.2024
 
חלאס, די עם מכת גיל חובב בנתב"ג

 

 

מאת אושרה כהן

 

רציתי להפנות תשומת לבכם למכה הנוחתת על הנוסעים/מבקרים המגיעים לנתב"ג. זוהי מכת גיל חובב.

בדרך כלל אני מתרשמת מהופעותיו התקשורתיות המרובות שהוא אדם חביב למדי, אבל בנתב"ג הוא פשוט מכה. עונש. כל כמה דקות בוקע קולו ממערכת הכריזה "כאן גיל חובב...", עם כל מיני הוראות, הנחיות, עצות ומה לא. יפה מצידו שהוא פונה אלי באופן אישי, אבל אינני מבינה מה הוא רוצה מהחיים שלי. לא ברור  לי "מִי שָׂמְךָ" ובתוקף מי ומה הוא מחלק הוראות, מטפל בענייני בטחון, מוניות וכיוצא בזה. האם עשה הסבה מקצועית מבשלן ומומחה לקולינריה לכרוז נתב"ג, ובקיצור - מה ענין שמיטה להר סיני?

אם להנהלת רשות שדות התעופה יש מה להודיע לציבור הרחב, נשמח לדעת גם בלי גיל חובב. בשביל מה "כאן גיל חובב" בכל חמש דקות? זה אמנם מאוד מחמיא לי שגיל חובב פונה אלי אישית, אבל אינני מצפה לשום הודעות ממנו - אולי מתכונים, תבשילים, לקנות ממנו ספרים? זוהי פשוט הטרדה. בסך הכל הגעתי לנתב"ג בענייני טיסה, ונפלתי ליקום מקביל גיל-חובבי במהותו.

אדרבא, אם קולו נעים למאן-דהוא ברשות שדות התעופה, שיואיל בטובו לשלם לו עבור הקריינות ויפטור אותנו מהטרחנות הזאת. ואם מצבה הפיננסי של רשות שדות התעופה כל כך גרוע שאינה יכולה לשלם שכר לקריין/קריינית השרויים באנונימיות מבורכת, גם אני מוכנה להקליט עבורם כמה הודעות, בעילום-שם ובחינם כמובן.

 

 

17/06/2015