29.03.2024
 
שר התיירות נפגש עם נציגי לשכת מארגני תיירות נכנסת

 

שירות חדשות תיירות

 

שר התיירות ח"כ יריב לוין נפגש עם נציגי הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל לפגישת עבודה במשרדו.   במהלך הפגישה הוצגה לשר פעילות הלשכה ותרומתה המשמעותית לתנועת התיירות הנכנסת ולתדמיתה של מדינת ישראל בעולם. עוד הוצגה חשיבות מקורות קרן שיווק ריאליים כמרכיב התמריץ והן מרכיב ההשתתפות בפעולות לקיום והישרדות של אלה המביאים את התיירות לישראל.
 
המשבר המתמשך בענף התיירות, שהחל עם מבצע "צוק איתן" וממשיך עם משבר התיירות מרוסיה ומאוקראינה, מותיר את אותותיו על כל הענף. הלשכה מבקשת את השלמת הטיפול בהצעת המחליטים: "סיוע לתעשיית התיירות לאחר משברים גיאופוליטיים". לדברי הלשכה "כל פגיעה בענף היא פגיעה ישירה בהכנסות המדינה ובאזרחיה. בתיירות מועסקים כ-200 אלף עובדים, המהווים כ-6% מסך המועסקים במשק, ההכנסות מהתיירות הנכנסת בשנת 2014 נאמדות בכ-5 מיליארד דולר כאשר סך התרומה לתמ"ג מכל ענף התיירות הגיעה ל- 41 מיליארד ₪. על מנת להגדיל מספרים אלה נדרשות פעולות מיידיות".
 
שר התיירות, יריב לוין אמר: "שמחתי להיפגש עם נציגי הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת, ללמוד מהם על פעילותה הענפה של הלשכה ולקבל סקירה על תחומי אחריותם ותמונת מצב עדכנית הנוגעת לנושאים שונים שעל סדר היום. אני רואה בלשכת מארגני תיירות נכנסת שותפה נאמנה לפעילות בענף, וסבור כי עבודתה החשובה היא מנוע מרכזי לעידוד התיירות בישראל."
 
שמואל מרום, יו"ר הלשכה, בירך את השר: "פגשנו היום שר בעל יכולת ביצועית והבנה מערכתית. לישראל פוטנציאל תיירותי שאינו ממומש ולממשלה הנוכחית יכולת לשנות מציאות זו. התיירות היא עוגן כלכלי משמעותי במדינת ישראל. התיירות בנויה על עסקים קטנים ובינוניים, והיא חוסנם הכלכלי של תושבי הפריפריה ושל תעשייה ענפה ברחבי הארץ."
 
יוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה: "אנו רואים את השינויים המתחוללים בתיירות לישראל בהתאוששות האיטית ביותר שידענו לאחר משבר בטחוני ונדרשת חשיבה חדשנית להתמודדות עם המציאות החדשה. משרד התיירות צריך לעמוד בראש המשרדים הכלכליים ולתכלל את הנושאים הקשורים בתיירות כדי לחולל מפנה ולקדם את ישראל כמדינה מובילה בזירת התיירות הבינלאומית."

 

 

 

08/06/2015