28.03.2024
 
וויזאייר: יום הולדת 11, בתוספת חדשות מרעננות

 

 

מאת שירן כצנלסון*

 

חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר, אשר מפעילה קווים מתל-אביב למגוון יעדים במרכז אירופה ומזרחה, מציינת השבוע 11 שנים להיווסדה עם סדרת חדשות מרעננות ושינויים מהותיים.

השבוע ציינה החברה ההונגרית את חגיגות השנה ה-11 להיווסדה עם מגוון חדשות ושינויים, שהמהותי מביניהם הוא הקצאת המושבים מראש. אם עד היום היו הנוסעים בוחרים את מקומם עם כניסתם אל המטוס (בדומה לאוטובוס), החל מהשבוע, עם הזמנת הכרטיס, לכל נוסע יוקצה מושב באופן מיידי. וויזאייר מאפשרת לשנות את המושב במושב אחר בתוספת תשלום לפי קבוצות - החל משבעה שקלים לשינוי ועד 34 שקלים.

בנוסף, החברה רכשה מטוסי איירבוס חדשים (A320, A321) שיתווספו לצי 59 מטוסים קיימים. המטוסים החדשים ייעצובו בסגנון חדש ומשודרג, ובהתאם לצבעים ולסמל החדשים של החברה. כמו כן, גם המטוסים הנוכחיים יעברו שינוי תדמית בנובמבר הקרוב.

ועל מנת לשפר את חווית השירות של הלקוח, וויזאייר ערכה מספר שינויים באתר האינטרנט שלה, כמו גם תוספות נוספות שעתידות לשפר ולייעל את תהליך ההזמנה. בין התוספות היעילות, הושק אתר משודרג ומותאם לסלולר מציע כעת תהליך הזמן פשוט ללא צורך בהורדת האפליקציה. בנוסף, עיצוב האתר שונה ושודרג על מנת לייעל את ההזמנה, כשקיימים שני מסלולים אופציונאליים עבור הלקוח - מסלול BASIC, שכולל בתוכו כרטיס טיסה ותיק גב, ומסלול ה-PLUS, שלמעשה כולל כרטיס טיסה, מושב שמור עם מרווח לרגליים, עדיפות בעלייה למטוס, אפשרות לשינוי התאריך ללא תוספת תשלום אחר-כך, צ'ק-אין בשדה התעופה, מזוודה עד 32 ק"ג ותיק גב גדול. ההבדל בין המסלולים הוא תוספת של 380 שקלים לכרטיס. בנוסף, האתר החדש מאפשר לאתר את המחיר הזול ביותר הקיים, וזאת על מנת להקל עלינו להיחשף לתאריכים הזולים ביותר ולקבל החלטות צרכניות בהתאם.

במהלך מסיבת העיתונאים שכינסה החברה במהלך טיסת פנים בשמי פולין, מנכ"ל וויזאייר, יוזף וראדי, אמר: "לאורך העשור האחרון הצלחנו ליצור מהפכה בשוק התעופה, הרבה מעבר לשאיפות ההתחלתיות. כעת אנו פועלים בעיקר במזרח אירופה ובמרכזה, אך אנו עם הפנים אל עבר אירופה כולה ואף מחוצה לה. אנו ממשיכים להתמקד בהרחבת הפעילות באירופה ונרגשים לנוכח ציון 11 שנים להיווסדה של החברה".

וויזאייר הוסיפה לאחרונה למפת היעדים שלה, שכולל 112 יעדים ב-38 מדינות, את בירת איסלנד, רייקיאוויק ואת טנריף. לרייקיאוויק, נכון לעכשיו, יופעלו טיסות רק מגדנסק שבפולין, בעוד שלטנריף יופעלו טיסות רק מבודפשט. מכאן שלנו, הישראלים, ניתנת האפשרות כעת להגיע לטנריף בטיסת המשך מבודפשט.

 

בתמונות: מבט על העיצוב החדש של מטוסי החברה, ועל מנת טאפאס חדשה, אשר תוצע לנוסעי החברה בתפריט החדש, הכוללת גבינות, נקניקים, סלמון וירקות

(צילום: שירן כצנלסון)

 

 

 

 

_______________________

* המחבר היה אורח חברת וויזאייר

 

 

22/05/2015