20.04.2024
 
דלתא: תמיכה בקהילה הגאה

 

שירות חדשות תיירות

 

דלתא איירליינס, תומכת רבת שנים של הקהילה הלהט"בית (לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים), תחגוג את חודש הגאווה ביוני הקרוב כחברת התעופה הרשמית הנותנת חסות לשבעה פסטיבלי גאווה ברחבי צפון אמריקה.

במשך שנים רבות דלתא שיתפה פעולה עם כמה מאירועי הגאווה האזוריים הגדולים בעולם. שיתופי הפעולה שלה בשנת 2015 כוללים את פסטיבל הגאווה של יוטה בסולט לייק סיטי, את פסטיבל הגאווה המוטורי בדטרויט, את פסטיבל הגאווה של לוס אנג'לס, את מורשת הגאווה של ניו יורק, את פסטיבל הגאווה של סיאטל, גאוות ערים תאומות במיניאפוליס ועוד.

דלתא היא חברת התעופה הרשמית של פסטיבל הגאווה של אטלנטה, נותנת החסות המציגה של פרס התקשורת GLAAD ונותנת חסות פלטיניום של איגוד התיירות ההומואית והלסבית הבינלאומי. בנוסף, דלתא אף תומכת במאמצי הקהילה הלהט"בית כנותנת חסות של Gnetwork 360 בארגנטינה, האיגוד הברזילאי לתיירות גאה ופרסי גאוות ה-ATTIUDE בלונדון.

גם בישראל תמנה השנה חברת דלתא איירליינס על נותני החסות הראשית לפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה, שיתקיים בסינמטק ת"א, בימים 5-16 ביוני, 2015.

"לדלתא נוכחות גדולה באירועי גאווה מזה שנים רבות. זו היא אחת מהדרכים הרבות בה אנו תומכים בקהילות בהן אנו גרים ועובדים, כמו גם בעובדי דלתא", מסר טד הטצ'סון, סגן נשיא דלתא לענייני קהילה. "אנו מאמינים שחלק עצום מהצלחתנו הוא תרבות ההכללה שלנו - זהו ערך ליבה של דלתא. מגוון האנשים, צורות החשיבה והסגנונות שלנו מחזקים ומגדירים אותנו."

נציגים של קבוצת עובדי דלתא לשוויון Delta's Employee Equality Network-DEEN)) ילבשו, כמו גם חבריהם, משפחותיהם ומתנדבים את בגדי דלתא וילכו עמם במצעדים.

כחלק מחגיגת השנה הזו, דלתא מציעה מחיר כרטיס טיסה מיוחד במחלקות ראשונות בטיסות פנים בארה"ב, ליעדי פסטיבלים בארה"ב. נוסעים ייהנו מהמבצעים הללו במשך יומיים לפני ויומיים אחרי סופי השבוע של האירועים. הטבות המחלקה הראשונה כוללות: מקום נוסף לרגליים, בירות ויין וכהלים ללא תשלום, ובידור חינם. למידע נוסף על התנאים: delta.com/pridedeals

עם 80,000 מועסקים ברחבי העולם, דלתא מחוייבת מזה זמן רב לשמירה ותמיכה בתרבות ההכללה. ב-2010 ו-2011, החברה הוכרה בקמפיין של זכויות האדם כ"אחד מהמקומות הטובים לעבוד בהם" עבור מועסקים להט"בים, והיא ממשיכה להרוויח ציונים קרובים למושלם באינדקס של שיוון בעסקים של קמפיינים זכויות האדם.

מועסקי דלתא במערכות יחסים של בני אותו מין נהנים מזה שנים רבות מתוכניות בריאות, רפואת שיניים, ביטוח חיים, פנסיה והטבות בטיסות לבני זוג. החברה עדכנה את המדיניות שלה ב-2015 לשחרור מועסקים מכל מעמסת מיסי הכנסה פדרלית או מדינתית הקשורה לכיסוי שלהם. השינוי הסתיים בשוויון בכיסוי בביטוח הבריאות בין בני זוג מאותו מין ומועסקים הנמצאים במערכות יחסים מוכרות על ידי המדינה, ללא קשר למיקומם בארה"ב.

דלתא אף פועלת למען הסרה קבועה של המחסומים שמפרידים בין זוגות מאותו מין בחלק מההטבות החוקיות מהם נהנים חברים הנשואים באופן חוקי. לאחרונה, דלתא הצטרפה לתמיכה משפטית בבקשה לביהמ"ש העליון של ארה"ב לתמיכה בשוויון בנשואים בכל המדינות. דלתא הצטרפה במאמצים משפטיים דומים אף לבקשה בבתי המשפט הפדרליים לערעורים.

למידע נוסף על יעדי תיירות של הקהילה הגאה, המוצעים ע"י דלתא: delta.com/prideinflight

 

 

20/05/2015