29.03.2024
 
הדקה ה-90: אתר חדש להזמנת ווילות בישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

 

קבוצת הדקה ה-90 נכנסת לתחום הווילות ומשיקה היום את  www.VillaDaka90.co.il.

האתר החדש מרכז את מיטב הווילות בישראל, מהצפון עד אילת וכולל לראשונה מחירים המאפשרים השוואה לאלטרנטיבות כמו צימרים ובתי מלון. ניתן למצוא בו תמונות, המלצות גולשים, סרטון ואפילו מזג אוויר - אך מעל הכול הוא מציג באופן ברור ונגיש את מחירי הווילות ולדלג על הצורך ליצירת קשר עם הבעלים לבירור המחיר.

הווילות שבאתר פזורות בכל הארץ ומציעות מחירים של החל מ-115 שקלים לאדם ללילה. הפערים בין שכירת וילה למספר משפחות או זוגות יכול להגיע לפער של עשרות אחוזים ממחיר חופשה זהה בצימר או בבית מלון. טווח המחירים ללילה בווילה נע בין 2,000 שקלים באמצע שבוע ועד 10,000 שקלים בסוף שבוע.

דנה לביא, משנה למנכ"ל הדקה ה-90: "בשנים האחרונות הישראלים מחפשים את איכות במחירי 'לואו קוסט' ואת הדרכים הכדאיות ביותר כדי להוזיל עלויות גם בחופשות. בשל כך, הווילות הפכו לבילוי מועדף של יותר ויותר נופשים בישראל. אנו מאמינים כי החופשות בווילות נותנות מענה לטרנד ההולך וגדל של יציאה לנופש עם משפחה מורחבת או מספר משפחות. אנו גאים להשיק את האתר הראשון שמציג בבירור את מחירי הווילות ומאפשר לישראלים להבין שניתן ליהנות מחופשה עם המשפחה המורחבת או חברים, בתנאים של מלון בוטיק ובמחירים שווים לכל נפש".

השקת אתר הווילות הוא חלק מתהליך שמובילה קבוצת הדקה ה-90 בשנה האחרונה של יצירת קניון מוצרים בתחומי התיירות והפנאי שכולל אתר ואפליקציית ספא, הלוואות, תרבות ועוד.

 

 

 

 

17/05/2015