19.04.2024
 
אייר ניו זילנד חגגה יום הולדת 75

 

 

שירות חדשות תיירות

 

יום הולדת שמח לחברת התעופה הניו זילנדית אייר ניו זילנד, שחגגה 75 שנות טיסה ב-30 באפריל.

הנהלת החברה יזמה חגיגות 'בגדול' - אירועים והפתעות באוויר ועל הקרקע. אייר ניו זילנד שיחזרה את טיסת הבכורה שלה על ידי טיסה מיוחדת בקו הראשון אוקלנד - סידני, כאשר הנוסעים נהנים בטיסה מארוחה מיוחדת ותצוגת אופנה, שכללה מדי דיילות מכל 75 שנות קיומה של החברה.

טיסת הבכורה של אייר ניו זילנד בקו, לפני 75 שנה נמשכה תשע שעות, במטוס היו תשעה נוסעים והיא נחתה ב-ROSE BAY שבסידני, וכך גם טיסת השחזור השבוע, שבוצעה במטוס החדיש ביותר של החברה - בואינג 787 דרימליינר, ונמשכה רק שלוש שעות. בגלל ריחוקה של ניו זילנד, יש לחברת התעופה שלה חשיבות מיוחדת, בהיותה מכשיר חשוב לעידוד תיירות, כלכלה, מסחר ועסקים בינה לבין העולם הרחב.

אייר ניו זילנד ידועה בתעשיית התעופה בחדשנות שלה: היא החברה הראשונה שהפעילה את מטוס ה-787-9 (הגירסה החדשה יותר של המטוס), הראשונה שהנהיגה מושבי-מיטה SKYCOUCH. באחרונה נחנך בלוס אנג'לס טרמינל רחב ידיים חדש מיוחד לנוסעי החברה, ולא פחות חשוב בשירות לנוסע - החברה מציעה לנוסעיה מערכות בידור מתקדמות ביותר והיינות שמגישים לנוסעים במחלקות הפרימיום בטיסות החברה נחשבים לבין המשובחים ביותר בתעופה האזרחית העולמית.

 

 

 

09/05/2015