29.03.2024
 
אשת טורס: יעדי הקיץ החמים

 

שירות חדשות תיירות 

חודשיים לפני תחילת החופש הגדול, הישראלים מתחילים לתכנן את חופשת הקיץ שלהם: לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "בקיץ הנוכחי אנחנו צפויים לראות עלייה של 5-7% בביקושים לנופשים בחו"ל, זאת בניגוד לקיץ הקודם שבו ישראלים רבים ביטלו את הטיסות עקב מבצע "צוק איתן". בנוסף, יותר ויותר ישראלים מבינים, שעל מנת ליהנות ממחירים אטרקטיביים, צריך להזמין מוקדם ככל הניתן לפני חודשי הקיץ. בגלל שמדובר בחודשיים שבהם ישראלים רבים יוצאים לנופש והיעדים המבוקשים מתמלאים מהר. כבר לפני חג הפסח ראינו הזמנות לחופש הגדול, ושער האירו הנמוך בתקופה האחרונה הופך את הנופש ביעדי אירופה  ליותר משתלם ולכן מומלץ להזמין את החופשה כבר מעכשיו".

לקראת ימי השרב הצפויים ופתיחת הקיץ באופן רשמי בימים אלו, נראה כי הישראלים  מחפשים לגוון ולחדש, ולהתנסות ביעדים חדשים בדגש על יעדים המאפשרים שילוב של פעילויות ואטרקציות למבוגרים וילדים כאחד. זכאי מסבירה ש"היעדים המבוקשים היו ונותרו יעדים רחוקים כמו ארה"ב,  ותאילנד. זכאי מוסיפה כי "בגלל שמדובר בחודשיים עמוסים של חופשות בית הספר, היעדים המבוקשים מתמלאים מהר והטיסות הסדירות ליעדים הרחוקים כמו ארה"ב או המזרח, תאילנד וויאטנם וסין, כבר החלו להתמלא בימים אלו, ובעוד חודש ככל הנראה לא יישארו עוד מקומות בכלל".

בגזרת המאורגנים "הישראלים מאוד אוהבים את המסגרת של הטיול המאורגן", מספר מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים באשת טורס, אבינועם אושרי, "אם בעבר טווח הגילאים בטיולים המאורגנים היה 50-70 היום ירד הטווח ל-40-70, גם בגלל שנוספו טיולים מאורגנים למשפחות עם ילדים וגם בגלל שינוי הרגלי החופשה וירידת מחירי התיירות". אשת משווקת לקיץ הקרוב שני יעדים מיוחדים. האחד הוא סרביה, והשני והמפתיע יותר - דרום קוריאה, בה הטיול המאורגן המוצע אליה חושף מדינה חצויה עם סיפור ייחודי. מסיאול עיר הבירה המודרנית, דרך הגבול המפורז עם צפון קוריאה, הכפרים והתרבות המקומית ועד לשמורות טבע מרהיבות ומקדשים מסתוריים.

 בזירה האירופית, זכאי מסמנת את יעדי הקיץ שהולכים לבלוט השנה במיוחד כאשר איטליה היא היעד המרכזי על הכוונת של התייר הישראלי: לכבוד הקיץ אשת טורס משווקת בפעם הראשונה טיסות ישירות לפיזה בטוסקנה. הטיסה הישירה חוסכת לתייר הישראלי זמן וכסף, במקום נחיתה בורונה או רומא ומשם נסיעה ברכב. במקביל, באותה תקופה יצאו גם טיסות ישירות לחבל פוליה שבאיטליה, במרחק של כשלוש שעות טיסה מישראל. זכאי מספרת ש"חבל פוליה, הממוקם בדרום איטליה, הוא יעד מבוקש לקיץ 2015, עם אותנטיות איטלקית שמתובלת בנופים ים תיכוניים. פוליה מאופיינת בנופים מרהיבים לצד היסטוריה עתיקה, אדריכלות ייחודית, חופי ים מרהיבים וערי נמל עתיקות".

יעד נוסף שעומד להיות "חם" במיוחד עבור התייר הישראלי הוא האי קורפו שביוון, המשווק כחבילת נופש של 4-5 ימים, המתחילים באי וממשיכים לצפון מערב יבשת יוון ולאלבניה. זכאי מסבירה כי "נופש בקורפו מתאים למי שמחפש חוויה ייחודית של נופים ירוקים, ארכיטקטורה אירופאית, מפרצים כחולים, ומטבח בניחוח איטלקי וגם עבור משפחות, קורפו משלב אפשרות למגוון פעילויות וטיולים שמתאימים לכל גיל". עבור משפחות, קורפו משלב אפשרות למגוון פעילויות וטיולים שמתאימים לכל גיל: שיט בסירות מנוע בין מפרצים ולגונות, אתרים מהמיתולוגיה היוונית ואגדות ידועות, ביקור בארמון הנסיכה סיסי ועוד. בנוסף, מהאי עצמו, אפשר להגיע בקלות יחסית, אל המנזרים התלויים של מטאורה ואף לאלבניה. באי יש גם קזינו, חיי לילה ושופינג (לקהל המבוגר יותר, כמובן). כמו גם מלונות מפנקים עם אפשרות להתפנק בבטן גב", מסיימת זכאי.

להלן דילים לדוגמא:

יעד

מה כולל

מחיר

קורפו

21-27.05.15

6 לילות במלון 3*

Blue Sea - Argyrades Beach

ע"ב לינה וא.בוקר

592 $

לאדם בחדר זוגי

טוסקנה

17-21.06.15

4 לילות במלון 4*

HOTEL PUCCINI

ע"ב לינה וא.בוקר

595 $

לאדם בחדר זוגי

פוליה

22-29.06.15

6 לילות במלון 4*

NICOTEL SPORT & WELLNESS CORATO

ע"ב לינה וא.בוקר

505 $

לאדם בחדר זוגי

סרביה מאורגן

02-09.07.15

7 ימים ע"ב א.בוקר

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

1998 $ לזוג

דרום קוריאה מאורגן

11-22.08.15

12 ימים על בסיס חצי פנסיון

דריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס" .

6898 $ לזוג

 

 

 

 

 

03/05/2015