29.03.2024
 
חני סובול תחליף את יוסי פתאל כמנכ"ל התאחדות משרדי הנסיעות

 

שירות חדשות תיירות

 

ועד התאחדות משרדי הנסיעות ויעצי התיירות שהתכנס אתמול לישיבה מיוחדת בחר בחני סובול, ששימשה כסמנכ"לית הכספים של קבוצת אי די בי תיירות מאז שנת 2011, לתפקיד מנכ"לית ההתאחדות. סובול מגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר בתחום התיירות ותפקידי ניהול בכירים.
 
יו״ר ההתאחדות קובי קרני ציין כי "הליך הבחירה נעשה באופן מקצועי ונטול כל פניות ולאחר שוועד ההתאחדות ראיין את המועמדים הסופיים, בחר בה פה אחד לתפקיד".
 
את הצבא סיימה סובול (50) בדרגת סגן והיא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ת"א בחוג לחשבונאות וכלכלה ותואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. כמו כן הוסמכה כמגשרת מטעם משרד המשפטים
. מילאה שורה של תפקידים בכירים בשרותי בריאות כללית (ביניהם כראש אגף חשבונאות וכמנהלת כספים) ולאחר מכן שימשה כסמנכ"לית הכספים של קבוצת דלק מנטה קמעונאות.

אל תפקיד מנכ"לית ההתאחדות היא מגיעה מתפקיד סמנכ"לית הכספים של קבוצת אי די בי תיירות, תפקיד אשר כלל את ניהול מערך הכספים של החברה וכל החברות הבנות, כולל ניהול התקציבים, שכר, משאבי אנוש, טיפול בנושאים משפטיים ועוד. במסגרת תפקידה בקבוצת אי די בי היתה שותפה לכל תהליכי השינוי והארגון מחדש שעברו על הקבוצה בשנים האחרונות. הייתה שותפה גם בצוותי עבודה מקצועיים שהקימה ההתאחדות לטיפול בנושאי מע"מ, חברות התעופה, יאט"א ועוד.
 
יו״ר ההתאחדות קובי קרני ציין כי "הבחירה בחני סובול מבטיחה להתאחדות מעבר חלק ומיטבי עם פרישת המנכ"ל היוצא יוסי פתאל, וכן התפתחות לכיוונים חדשים והתמודדות על כל האתגרים העומדים בפני הענף".

 

 

 

07/04/2015