19.04.2024
 
Flysurf - מותג תיירות גלישה חדש, בשיתוף הגולש האולימפי עמית ענבר

 

שירות חדשות תיירות

 

הגולש האולימפי עמית ענבר, ויריב פישר מנכ"ל חברת התיירות Flyeast, המתמחה בתיירות למזרח, השיקו חברת בת בשם Flysurf, המתמחה בטיולי גלישה בים מסביב לעולם, בעיקר באזור האיים המלדיביים, סרילנקה, פיליפינים ואל סלבדור. המטרה היא להנגיש לישראלים את ענף טיולי הגלישה, ולייצר ערך מבדל ואטרקטיבי לעומת חברות תיירות אחרות.

לקראת פסח, החל שיווק ממוקד של טיולי גלישה, לקהלים ממוקדים, בעיקר בני נוער וצעירים אחרי צבא.

לדברי ענבר, "זיהינו צורך ועניין בשוק מתפתח. למעשה, לא צריך להיות גולש מקצועי כדי לצאת לחופשת גלישה בחו"ל. מספיק לאהוב את הים ולרצות חופשה לא שגרתית, ואכן יש קהל נאמן לנושא והוא גדל ומתרחב כל שנה, אלא שעד היום נסיעת גלישה לחו"ל הייתה עניין לוגיסטי מורכב. לחובב הגלישה הפרטי קשה לאתר חופים מתאימים לעונה שהוא מבקש לטוס בה, קשה לטפל לבד בלוגיסטיקה סביב הטסת ציוד הגלישה והביטוחים. לתוך הוואקום הזה אנחנו נכנסים דרך מותג התיירות החדש".

יריב פישר, מנכל חברת Flyeast מוסיף: "אתרי הגלישה במזרח הרחוק ובמרכז אמריקה נותנים תמורה מוצלחת לכסף הישראלי, ולכן החלטנו להקים את המותג החדש עם חבילות גלישה מושלמות לחופים באזורים הללו: סרי לנקה, האיים המלדיביים, הפיליפינים ואל סלבדור. בנסיעות הגלישה אנו לוקחים בחשבון את עלות המחייה ביעד: מחירי המזון, הלינה והבילוי, ומאחר וחלק מקהל הגולשים הם חברה צעירים, בני נוער, או צעירים בשנות העשרים לחייהם - השיקול הכספי של עלות הנסיעה משמעותי".

http://www.flyeast.co.il/flysurf.asp

 

 

 

 

 

 

 

 

10/03/2015