20.04.2024
 
חדש: קבוצת רכישה לנופשונים

 

שירות חדשות תיירות

 

יוזמה פרטית של עוזי ריעני, תושב גבעתיים ופעיל חברתי, להקמת קבוצת רכישה לטיולי משפחות בחו"ל ונופשונים במחירים מוזלים.

ריעני (39), איש מכירות ושיווק במקצועו, החל את פעילותו בתחום קבוצות הרכישה בקיץ האחרון, עת הקים קבוצת רכישה בפייסבוק לציוד חזרה לבית הספר. "במקור מה שתיכננתי לעשות הוא לאגד 200-300 חברים ולגשת לאחת החנויות בעיר ולבקש הנחה", הוא מספר. "בפועל תוך פחות משבוע הצטרפו 500 איש, בהמשך הגענו ליותר מ-8,000 מצטרפים והצלחנו להרים מהלך שהוביל להנחה משמעותית להורים רבים. קיימנו מספר ירידי מכירות ברחבי הארץ ובקיץ הקרוב נעשה זאת שוב".

על אותו עיקרון, החליט ריעני לנסות את מזלו גם בתחום התיירות. גם הפעם פנה לרשת הפייסבוק, הקים עמוד קבוצת רכישה ייעודי לטיולי משפחות ונופשונים במחירים מוזלים, ויצא לדרך.

"הרצון והצורך להגיע לענף התיירות נולדו מתוך צורך אמיתי של טיסה עם כל המשפחה, לצד מאבק מול יוקר המחיה אשר מכביד על כולנו", אומר ריעני, שתוך מספר חודשים זכה לראות את הדף שפתח חוצה את רף 3,000 הלייקים. "זה היה מאוד מרגש. הצלחתי לאגד לא מעט אנשים, ובמקביל התחלתי לדבר עם סוכני נסיעות, סיטונאים וגורמים אחרים בענף במטרה להוביל לרכישה קבוצתית ומסובסדת שתוריד את המחירים".

בפועל, זכה ריעני עד עתה להיענות רק מצידה של חברת ארקיע, אולם למרות הכול הוא ממשיך לשדר אופטימיות. "ככל שהקבוצה תמנה יותר חברים ומשפחות שיצטרפו, כך יהיה לנו כוח גדול יותר לנהל משא ומתן בשמם. במידה ונגיע ל- 10,000 אוהדים, זה כבר יהיה כוח עצום שחברות התעופה והסיטונאיות לא יוכלו להתעלם מאיתנו".

האתר של עוזי ריעני: http://uzir.bigger.co.il/

 

 

 

 

 

 

 

09/03/2015