29.03.2024
 
איילה גיאוגרפית: טיול מאורגן למצרים בפסח

 

 

שירות חדשות תיירות

 

כארבע שנים לאחר ההפיכה במצרים, החלו שלטונות המדינה לאשר ויזות לקבוצות מטיילים מישראל. ניצן כמעט ראשון לכך הינו טיול מאורגן של חברת "איילה גיאוגרפית" למצרים, המתוכנן לצאת בפסח הקרוב.

הטיול, שייארך כתשעה ימים בהדרכתו של אלי מאלי, מדריך טיולים למצרים מזה כ-30 שנים, יהיה טיול מקיף בין אתריה המפורסמים של מצרים העתיקה והמודרנית. הטיול ישלב טיולי עומק רגליים בדרגה קלה, ושיט בנהר הנילוס.

הטיול כולל ביקור באתריה השונים של קהיר: בית הכנסת העתיק ע"ש איבן עזרא, מסגדי אבן טולון העבאסי וסולטן חסן הממלוכי, ביקור בפירמידות של אזור גיזה, פסל הספינקס המפורסם, ומקדש העמק של חפרן. בנוסף, ייערך סיור בממפיס - בירתה הקדומה של מצרים, סיור בסקארה ואתריה, כולל פירמידת המדרגות שנחשבת למבנה האבן המונומנטלי הקדום בעולם. המשך הטיול הינו בדרום מצרים: בלוקסור הטיול יכלול את אזור הגדה המערבית של הנילוס - מקדש המוות של רעמסס השלישי, קברו של תות אנך אמון, וסיור בבלון פורח מעל האזור. כמו כן ייערך ביקור במקדש קרנק, המקדש הגדול ביותר בעולם והמפואר ביותר במצרים, ביקור בסכר אסואן ומקדשי אבו סימבל, שיט על נהר הנילוס. בסיום חוזרים לקהיר: ביקור במוזיאון הארכיאולוגי של קהיר, תצפית ממסגד מוחמד עלי, סיור בשוק "בזאר חאן חאלילי", ועוד.

מחירו של הטיול יעמוד על 1,850 דולר לאדם, והוא יכלול טיסות בקו ת"א - קהיר - ת"א, וכן טיסות פנימיות, ארבעה לילות במלונות בדרגת חמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון, ארבעה לילות על ספינת נהר מפוארת ברמת חמישה כוכבים על בסיס פנסיון מלא, אוטובוס תיירים ממוזג ונוח, כניסות לאתרים שבמסלול, מדריך מומחה לאזור מצוות "איילה גיאוגרפית", מדריך מקומי, טיפים לנותני שירות מקומיים, מיסים והיטלים. במהלך הטיול תזכה הקבוצה לאבטחה צמודה של רשויות החוק במצרים.

 

 

 

03/03/2015