19.03.2024
 
אפריקה ישראל תנהל את מלון BayView בחיפה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות אפריקה ישראל - זכיינית מלונות קראון פלזה והולידיי אין בישראל - מתחילה לנהל בימים אלו את מלון Bay View (ביי וויו) בחיפה, לשעבר מלון נוף שנמצא בבעלות משפחת חי. במסגרת הסכם שנחתם בין הרשת למשפחת חי, תנהל הרשת את המלון למשך 10 השנים הקרובות עם אופציה לחמש שנים נוספות. המלון מצטרף לשבעה בתי המלון של הרשת הפזורים מחיפה ועד אילת.

מלון ביי וויו, השוכן על רכס הכרמל, מונה 97 חדרים ברמות שונות: אקזקיוטיב, המעוצבים בסגנון מודרני בגוונים של חום וצהוב, וחדרי סטנדרט, חדרי סטודיו וסוויטות ג'וניור. כל החדרים משקיפים למפרץ חיפה והם מתאימים לאירוח נופש או לאירוח של אנשי עסקים.

המלון שנקרא עד לאחרונה מלון נוף, עבר שיפוץ נרחב לשידרוג החדרים ושטחי המלון ובעתיד צפויה להתווסף לו קומה נוספת עם עוד 14 חדרים. עלות השיפוץ עומדת על כ-10מליון ש"ח. על העיצוב הופקד משרד האדריכלים נתן פייביש.

חדרי המלון והסוויטות נעים בין-22 מ"ר לחדר סטנדרט ועד 36 מ"ר לסוויטה והם כוללים: מסכי טלוויזיה LED , פינת קפה, כספות גדולות המותאמות למחשב נייד. חדרי האקזקיוטיב מציעים מקלחת שקופה שניתן לראות דרכה את הנוף בזמן הרחצה ווילון מאפשר חציצה בין המקלחת לחדר.

למלון מספר אופציות לקיום אירועים - אולם המתאים לאירועים וכנסים עד 50 איש, מתחם הלובי הפתוח וחדר האוכל המהווה אף הוא אופציה לעריכת אירועים, חדר ישיבות שפונה לנופו הפרוס של מפרץ חיפה ומתאים גם לפרזנטציות לאנשי עסקים, מסעדה אסיאתית ועוד.

 

 

 

02/03/2015