24.04.2024
 
ירושלים יוצאת בקמפיין לעידוד תיירות

 

שירות חדשות תיירות

 

הרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף משרד התיירות, עיריית ירושלים והתאחדות המלונות יוצאים בקמפיין חורף, "ירושלים במגפיים" - מגוון של הנחות והטבות למבקרים בירושלים בחודשים פברואר-מארס. הקמפיין ילווה בפרסום נרחב בתשדירים בטלוויזיה וברדיו ופרסום בעיתונות המודפסת ובאינטרנט, בהשקעה של כ-800 אלף שקלים.

מסיבת צעירים בסינמה סיטי, קולנוע צרפתי בסינמטק, תערוכת משחקי "אור וצל" במוזיאון המדע, פסטיבל צלילים בעיר העתיקה, סדנאות אוכל ועוד. מגוון האירועים שמתקיימים בבירה בחודשיים הקרובים מושכים אליה אלפי מבקרים, ועכשיו הם מוצעים במחירים מיוחדים. כל מי שיגיע לירושלים בימים א-ה, עד סוף חודש מארס, יוכל ליהנות משלל הופעות ואירועי תרבות, מסעדות, מלונות בוטיק ורשתות בתי מלון.

 כ-30 בתי מלון יציעו 25% הנחה לחבילת לינה וארוחת בוקר, בטווח מחירים שיחל ב-355 ש' ללילה לאדם. בין בתי המלון: ממילא, מצודת דוד, דן בוטיק, לאונרדו, הר ציון, פרימה המלכים, בית קטן בבקעה.

בעלי המסעדות בעיר יציעו ארוחות עסקיות לאורך כל היום, כאשר חלקם גם מציעים תפריט מיוחד לרגל החורף. בין המסעדות המשתתפות: בן עמי במושבה, BLACK, נויה ועוד.

 

 

 

25/02/2015