19.04.2024
 
בטנריף מאמינים בשוק התיירות הישראלי

 

 

                                                                                                                                                                                                                  חצר מבנה מהתקופה הקולוניאלית בעיירה לה לגונה

 

שירות חדשות תיירות

ההרשמה הערה של התיירים הישראלים לחבילות ולטיולים מאורגנים לקרנבל בטנריף, שיתחיל בסוף השבוע הבא, היא רק רמז לפוטנציאל הגדול של האי הספרדי בשוק הישראלי. כ-800 הנוסעים הישראלים שהזמינו מקומות אצל מארגני התיירות הם ההוכחה לכך שניתן להביא מישראל אלפים רבים מדי שנה, אילו רק התקיימו טיסות ישירות בין תל אביב לאחד משני נמלי התעופה הבינלאומיים של טנריף. כך לפחות מאמינים ברשות התיירות של האי. "אם סוכני הנסיעות הישראלים יאמינו ביעד שלנו ויתחייבו למושבים, אפשר יהיה לשכנע חברות תעופה ספרדיות, למשל את איבריה, או חברות ישראליות, להפעיל בקו טיסות שכר ישירות," אומרת פיא לואו, האחראית לשווקים הבינלאומיים ברשות. "היום הדרך מל אביב היא ארוכה ומסורבלת ונמשכת לא פחות מ-10 שעות, עם איבריה דרך מדריד, עם אייר ברלין דרך מינכן או עם סוויס דרך ציריך. בטיסה ישירה מעל הים התיכון ומרוקו היא תימשך רק כשש שעות."

לואו עצמה מאמינה בשוק הישראלי. השבוע היא הגיעה לתל אביב ליריד התיירות IMTM ומשתתפת בו במסגרת הביתן הספרדי ביריד. גם קרלוס גארסיה הרננדז, המנהל האזורי של לשכת התיירות הספרדית, שמקום מושבו ברומא, המשתתף אף הוא ביריד, מאמין בפוטנציאל של השוק הישראלי: "טנריף מציעה כל מה שתייר יכול לבקש וכל מה שהישראלים אוהבים - גם נופש איכותי וגם נופי טבע מרשימים, גם אפשרויות שופינג וגם אקלים נוח כל השנה, גם אינספור אפשרויות של נופש פעיל, ספורט ואטרקציות, וגם קולינריה ברמה גבוהה. גם תרבות המשלבת מסורת ספרדית עם אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. וכל זה באווירה אירופית."

שגריר ספרד בישראל, פדריקו קרדרה, מוסיף כי מדי שנה מגיעים לספרד כ-200 אלף תיירים ישראלים והוא מקווה כי מספרים אלה יגדלו, גם לטנריף, בזכות השקל החזק והמחירים הנוחים בספרד.

                                                                                                                                             מצוקים בחוף המערבי של טנריף

טנריף הוא היעד המוביל בתיירות בקבוצת האיים הקנריים שבאוקיינוס האטלנטי, מול חופי אפריקה. האי הקטן יחסית, ששטחו כאלפיים קמ"ר עם אוכלוסיה של פחות ממיליון איש, מושך אליו מדי שנה יותר מ-5 מיליון תיירים, 4 מיליון מהם תיירים מחו"ל והיתר תיירות פנים מספרד היבשתית, הצורכים בסףך הכל יותר מ-39 מיליון לינות בשנה.

אחרי השיחה עם פיא לואו נודע כי חברת סאן דור שוקלת להפעיל בקיץ הקרוב סדרה של טיסות שכר לטנריף.

 

 

 

11/02/2015