19.04.2024
 
אשת טורס: טיסות וחבילות לפירנצה, פיזה ופוליה

 

שירות חדשות תיירות

 

אשת טורס משווקת לראשונה טיסות ישירות לפירנצה ופיזה בטוסקנה החל מסוף מארס. הטיסות לפירנצה ישווקו כטיסות בשכר ישראלי (באמצעות ארקיע) בחבילות נופש קצרות של ארבעה וחמישה ימים. הטיסות הישירות לפיזה ישווקו כטיסות בשכר זר (באמצעות חברת Neos), גם הן בחבילות קצרות של ארבעה וחמישה ימים. היעדים החדשים ישווקו על בסיס טיסה בלבד, טוס וסע, טיסה ומלון או במסגרת טיול מאורגן לטוסקנה. במקביל, תשווק אשת טורס טיסות ישירות בשכר זר באופן בלעדי לפוליה שבדרום איטליה, כחבילת נופש לשבוע ימים על בסיס חבילות נופש או טיולים מאורגנים.

לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "כבר לפני פסח, נחל לשווק גם טיסות ישירות של חברת שכר ישראלית בפעם הראשונה לפירנצה ולפיזה שבאיטליה פעמיים בשבוע, במסגרת חבילות נופש הכוללות שלושה וארבעה ימים והעברות. בנוסף, נשווק טיול מאורגן של חמישה ימים לטוסקנה". זכאי מסבירה ש"עד כה, המטייל הישראלי יכול היה לטוס לטוסקנה במסגרת טיסות שבועיות בלבד, או דרך נחיתה בוורונה או רומא ומשם נסיעה ברכב, ועל כן חופשה בטוסקנה היתה בדרך כלל חופשה של כשבוע. כעת, אנו משווקים חבילות של שלושה או ארבעה לילות, ומאפשרים סופשבוע קצר בטוסקנה".

במקביל, באותה תקופה אשת טורס תשווק טיסות ישירות לפוליה שבאיטליה, במרחק של כשלוש שעות טיסה מישראל. הטיסות הללו ישווקו באשת טורס במסגרת טיולים מאורגנים. בנוסף, ישווקו חבילות נופש הכוללות טיסה ולינה של שישה לילות, העברות למלון, לינה במלונות בדרגות שונות.

 

 

 

09/02/2015