29.03.2024
 
האופרה הישראלית מעודדת תיירות בינלאומית לירושלים

 

 

מאת אתי ישיב

בחודש יוני הקרוב תצטרף ירושלים לערים אחרות בעולם המקיימות פסטיבלי קיץ אופראיים באתרים פתוחים כמו תיאטראות עתיקים, פארקים או אצטדיונים ותקיים גם היא פסטיבל אופרה חגיגי בעיר. בין התאריכים 27-24 ליוני, תעלה האופרה הישראלית, במשך שני ערבים, בבריכת השולטן, למרגלות חומות העיר העתיקה, את האופרה האיטלקית הקסומה "שיקוי האהבה" של גאטנו דוניצטי, בעיבוד ים תיכוני ובבימוי קומי של עומרי ניצן. ב-27-26 ביוני ייערכו בכול רחבי העיר גם קונצרטים אופראיים, קונצרטים למוזיקה ליטורגית ומופעים לכול המשפחה, שיתארחו במוזיאון ישראל, במוזיאון המדע, במוזיאון לאמנות איטלקית, במוזיאון ארצות המקרא ובמוזיאון האסלאם. האירוע צפוי להתקיים בירושלים באופן קבוע ורצוף במהלך חמש השנים הקרובות , על מנת לתת מענה לתיירים המעוניינים באירועים מיוחדים כמו פסטיבלי אופרה.

מימין: ניר ברקת, חנה מוניץ, אמיר הלוי ואילנית מלכיאור                                                                                                 צילום: שמואל כהן

 

במסיבת עיתונאים שנערכה בירושלים ב-20 לינואר, בהשתתפות ניר ברקת ראש העיר ירושלים, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, חנה מוניץ מנכ"לית האופרה הישראלית ואילנית מלכיאור הממונה על התיירות בירושלים, נחשף קמפיין שיווק מיוחד של הרשות לפיתוח ירושלים, משרד התיירות ועיריית ירושלים, המיועד למדינות באירופה ובמיוחד לאיטליה, גרמניה, צרפת ואנגליה. במסגרת הקמפיין מוצעות חבילות לשלושה לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל כרטיס לאופרה. לתיירות המקומית יוצעו במועד סמוך לאירועים חבילות לינה וכרטיסים לאירוע, וכן הטבות לפעילויות פנאי ולמסעדות בעיר. משרד התיירות, שהנו שותף מרכזי להפקות האופרה במצדה, בעכו ועתה גם בירושלים, ישווק את שלושת האירועים בעולם מתחת לכותרת "Land of Opera".

 

 

 

24/01/2015