28.03.2024
 
אל על ללרנקה: עוד שתי טיסות שבועיות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בתגובה לקריסתה של חברת סייפרוס איירווייס מוסיפה אל על שתי טיסות שבועיות בין נתב"ג ללרנקה, בימים ב' וג' בשבוע. כך שבסך הכל תפעיל החברה בקו שש טיסות שבועיות - טיסה מדי יום, מלבד ימי ו'. שלי זהבי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, מסר כי החברה מפעילה את הטיסות תחת המותג המוזל UP ומשווקת אותן במחיר החל מ-69 דולר לכיוון.

לו"ז טיסות אל על ללרנקה בימים א'- ה': יציאה מת"א ב-15:40, נחיתה בלרנקה בשעה 16:50. יציאה מלרנקה ב-17:40, נחיתה בת"א בשעה 18:45. (שעוני ישראל וקפריסין זהים בתקופה זו). טיסת יום שבת: יציאה מת"א בשעה 19:50, נחיתה בלרנקה בשעה 21:00. יציאה מלרנקה ב-21:55 נחיתה בת"א בשעה 23:00.

לוח הזמנים החדש של אל על UP ייכנס לתוקף ביום ב' הקרוב, ה-19 בינואר ויישאר עד סוף חודש מרס. חדשות תיירות מציין כי החל ב-29 במרס תתחיל לפעול בקו לרנקה תל אביב חברת אייגיאן איירליינס היוונית, שתציע שש טיסות שבועיות.

אל על היא החברה השלישית המגיבה על הפסקת טיסותיה של סייפרוס, שהפעילה בקו שש טיסות שבועיות והפסיקה לפעול ביום שישי האחרון. יומיים לפני כן, כשכבר היה ברור כי חברת התעופה הלאומית של קפריסין עומדת להתרסק, הודיעה אייגיאן על כניסתה לקו, ושלשום הודיעה ארקיע כי נערכה מבעוד מועד להגדלת היצע הטיסות והמושבים בקו.

מחברת אופן סקיי, נציגת סייפרוס בישראל מזה 17 שנה, נמסר לפני יומיים כי ממשלת קפריסין תדאג לטיסות חלופיות לכל מחזיקי כרטיסים של סייפרוס עד ה-9 בפברואר, וכי תשא בהוצאות הכרוכות בכך. הטיפול בנוסעים הוטל על סוכנות הנסיעות הקפריסאית Top Kinisis Travel, שרוכשת את המושבים הדרושים בשתי החברות הישראליות הפועלות בקו. לגבי מחזיקי כרטיסי טיסה לתאריכים מאוחרים יותר תצא הודעה נפרדת.

במקביל, ביקשה אופן סקיי מסוכני הנסיעות בישראל לא לבצע על דעת עצמם כל צעדים בנוגע לבי-אס-פי, החזרים, זיכויים וכו', אלא לחכות בסבלנות להודעה מסודרת בעניין.

 

 

 

 

 

13/01/2015