28.03.2024
 
שמואל מרום: "פוטנציאל של 50 מיליון עולי רגל נוצרים מסין"

 

 

שירות חדשות תיירות

פתיחת קו הטיסות בין סין לישראל על ידי חברת היינאן איירליינס היא מהלך שישנה את פני תנועת התיירות בין המדינות, כך אומרים בלשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. "מדובר בפוטנציאל של 50 מיליון צליינים סינים שרואים את ישראל כיעד קדוש," אומר שמואל מרום, יו"ר הלשכה, הקורא לממשלה להיערך בהתאם ולהקים צוות מיוחד המשותף עם גורמי התיירות והתעשייה כדי לטפל בחסמים ביורוקרטיים ולוגיסטיים.

 

להלן ההודעה המלאה שפרסמה היום הלשכה:

"לשכת למארגני תיירות נכנסת לישראל מקדמת בברכה את כניסתה של חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס לישראל ומברכת את שר התיירות וצוות משרדו על ההצלחה. יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת שמואל מרום מסר כי כניסת היינאן איירליינס והפעלת קו טיסות בין סין לישראל מהווה הזדמנות פז עבור מדינת ישראל לפתח את שוק התיירות מסין לישראל ויכול לשנות את פני תנועת התיירות הנכנסת ולתרום לכלכלת המדינה והקשר בין שתי המדינות.

"רק בתחום תיירות עולי הרגל הנוצרים מסין קיים פוטנציאל של 50 מיליון סינים הרואים בישראל יעד קדוש לביקור ולכן על מדינת ישראל להתייחס לשוק הסיני בתחום התיירות כפי שהיא מתייחסת למאגרי הגז בתחום האנרגיה. כמו כן קורא מרום לממשלה להיערך בהתאם ולהקים צוות מיוחד המשותף לגורמי התיירות והתעשייה על מנת לטפל בחסמים בירוקרטיים ולוגיסטיים.

"בשנת  2014 הגיעו לישראל 35,000 תיירים מסין. גידול של 35% לעומת שנה קודמת. על  רקע משבר התיירות ממרבית מדינות העולם בולט לטובה הנתון על היקף התיירות מסין הנובע בין השאר מכך שהתייר הסיני רגיש פחות למצב הביטחוני בישראל. התרומה הכלכלית של התיירות מסין משמעותית ובאה לידי ביטוי בצריכת מלונות ברמה גבוהה ושימוש בשירותי הדרכה."

 

 

 

13/01/2015