20.04.2024
 
אופיר טורס אימצה את מערכת VANs

 

שירות חדשות תיירות

קבוצת אופיר טורס, אחד מתאגידי הנסיעות הגדולים בישראל, אימצה לאחרונה מערכת המחוללת מספרי אשראי וירטואליים ובאמצעותה היא משלמת לספקים תוך חיסכון משמעותי בעלויות ובזמן עבודה.

מערכת VANs(ראשי תיבות של:Virtual Account Numbers ) שפיתחה חברת eNett מאפשרת העברת תשלומים מיידיים ומובטחים לספקים. בזכות הביטחון הגבוה של שיטת התשלום הספקים אינם דורשים מהלקוחות להעמיד לטובתם פיקדונות הכרוכים בהון חוזר יקר.

VAN הוא מספר מאסטרכרד בן 16 ספרות המופק לכל הזמנה שמבצעת אופיר טורס. המערכת מחוללת מספר ייחודי כנגד משתני הזמנה ותשלום מוגדרים לכל עסקה, מה שהופך את השיטה לדרך בטוחה מאוד לשלם או לקבל תשלום.

"אנו עובדים עם חברות תעופה ובתי מלון קטנים רבים שעבורם תזרים המזומנים הוא קריטי", אומר יוני וקסמן, סמנכ"ל מערכות מידע וסגן יו"ר אופיר טורס. "הם שמחים מאוד לקבל תשלומים מידיים ובטוחים, ואנחנו שמחים באותה מידה מפני שאיננו צריכים לשלם יותר במזומן. תשלומים במזומן אינם מוגנים ואף מחייבים אותנו להשאיר כספים בפיקדונות לשם ניהול חשבונותינו. זהו מצב שבו כולם מרוויחים והוא שיפר את קשרינו העסקיים".

בינתיים נהנית אופיר טורס מיתרונות נוספים הגלומים בתהליכי תשלום והתאמות אוטומטיים שמאפשר ה-VAN. מיד עם הפקת VAN, התשלום ונתוני ההזמנה עוברים התאמה בזמן אמת. "איננו זקוקים עוד להתאמות ידניות מייגעות. להערכתנו, אנו חוסכים יום עבודה של אדם אחד לחודש", אומר יוני וקסמן.

המנהל המסחרי של טרוולפורט ישראל, שמואל כהן, אומר: "אינטגרציה חלקה עם פלטפורמת הסחר של טרוולפורט (Travelport Travel Commerce Platform) מצמצמת עוד יותר את זמני העיבוד הידני, כאשר ה-VAN מוטמע במלואו כצורת תשלום".

מנכ"ל eNett, אנתוני היינס, מסר ממטה החברה בסינגפור: "המשימה שלנו היא לעזור לחברות נסיעות בכל גודל להתייעל על ידי החלפת תהליכי תשלום הגוזלים זמן וכוח אדם רב. ההצלחה של אופיר טורס היא דוגמה טובה ליתרונות שמעניקה הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת שלנו לחברות תיירות ברחבי העולם".

eNett נמצאת ברובה בבעלות טרוולפורט, הנסחרת בבורסה לניירות ערך של ניו יורק תחת הסמל TVPT, ויכולותיה מוטמעות בפלטפורמת הסחר של טרוולפורט, הפועלת ביותר מ- 170 מדינות. שותפה נוספת בבעלות היא תאגיד Optal, המעניק שירותים בנקאיים לארגון.

מידע נוסף באתר www.enett.com.

 

 

 

 

 

13/01/2015