16.04.2024
 
30 מדינות הבטיחו השתתפותן ביריד IMTM בחודש הבא

 

 

שירות חדשות תיירות

 

על אף השנה הקשה בתיירות עקב מבצע צוק איתן שהתקיים בקיץ והאיומים בחרמות כנגד ישראל, 30 מדינות שונות אישרו הגעה השנה לתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM שתתקיים בפברואר. השנה יושם דגש על הטכנולוגיה והחדשנות בענף התיירות, חגיגות היובל למשרד התיירות ועל המגמה המתפתחת בתחום השיט. התערוכה תיערך השנה בפעם ה-21 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 10-11 לפברואר.

בתערוכת התיירות השנה ישתתפו, כאמור, משלחות מ-30 מדינות: הודו, יפן, קוריאה, הרפובליקה הדומיניקנית, מיאנמר, בולגריה, קרואטיה, רוסיה, קפריסין, יוון, גרמניה, איטליה, סלובניה, בלארוס, ספרד, קטלוניה, מונטנגרו, טנזניה, אתיופיה, גאנה, אסטוניה, שוודיה, צ'כיה, סרביה, גאורגיה, ליטא, ספרד, גרמניה ופינלנד.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של חברת Israel Travel News ומיזמי IMTM: "המדינות המשתתפות השנה בתערוכה, מוכיחות את נחיצותה של התיירות הישראלית בעולם וניתן לקבוע בהחלט כי התייר הישראלי מצוי במוקד העניין מצד מדינות שונות. אנו עדים למגמה של הסתגלות שוק התיירות היוצאת בישראל ליעדים חדשים ואקזוטיים ואף רואים כיצד התייר הישראלי מאמץ סגנונות חופשה חדשים כמו שיט ומקומות נופש נוספים כמו קרואטיה, סלובניה, גאורגיה ופינלנד, שלא נראו כאן בעבר. שיתוף הפעולה עם המשלחות שמגיעות מיועד גם לתיירות נכנסת ומהווה תרומה משמעותית להכנסותיה של ישראל מתיירות. אנחנו מקווים שהתערוכה תעזור לשוק התיירות הישראלי לצמוח בשנת 2015 כפיצוי על חודשי הקיץ והמבצע הצבאי שפגעו בו".

IMTM נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, חברת אל על וערוץ הטיולים המופק באמצעות חברת "ענני תקשורת", ובשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

 

 

 

12/01/2015