27.04.2024
 
אלף מובילי דעה ומחליטנים יתארחו בארץ כאורחי לשכת מארגני תיירות נכנסת

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברי לשכת מארגני תיירות יארחו בתקופה הקרובה  כ-1,000 מובילי דעה בתחום התיירות ומחליטנים מחו"ל אשר יגיעו לסיור בארץ כאורחים של לשכת מארגני תיירות נכנסת.

בין האורחים שיגיעו לארץ במטרה להכיר את המותר התיירותי הם מנהלי חברות רבנים וכמרים אשר יגיעו לסיורי הכרות בארץ וזאת במסגרת קמפיין משותף של לשכת מארגני תיירות נכנסת עם משרד התיירות והענף.

מאז תחילתו של מבצע "צוק איתן" בחודש יולי 2014  קיים משבר עמוק בתעשיית התיירות הנכנסת לישראל. המשבר מתבטא בירידה חדה בכמות התיירים לישראל  ועצירת הזמנות חדשות בשווקים השונים.

המשבר בתיירות הנכנסת נמשך גם לאחר סיום הלחימה בעקבות ההידרדרות במצב הביטחוני והאירועים הביטחוניים בישראל וגבולותיה. המצב הביטחוני ואי הוודאות פוגעים קשות בתנועת התיירות לישראל ומסכנים את התשתית של ענף התיירות הנכנסת.

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת מציין כי בימים אלה של חוסר ודאות, ישנה חשיבות רבה לסיוע ממשלתי למארגני התיירות הנכנסת. מארגני התיירות הנכנסת נמצאים במצב קשה במיוחד ביותר מכיוון שהם נשענים רק על תנועת התיירות הנכנסת שלא מגלה סימני התאוששות להבדיל מתיירות פנים. עוד מציין מרום, כי הענקת  סיוע למארגני התיירות הנכנסת הינו צו השעה. סיוע זה ייתן את החזר ההשקעה הטוב ביותר למדינת ישראל וכלכלתה, כמו כן הסיוע  ימנע אובדן כוח אדם ופגיעה נוספת בתשתית התיירות.

 

 

 

 

 

17/12/2014