24.04.2024
 
סקאל חוזרת לדיוטי-פרי

 

שירות חדשות תיירות

 

קבוצת סקאל, הנמצאת בבעלות סולי ומאיר סקאל, זכתה במכרז להפעלת שלוש חנויות בדיוטי פרי בנתב"ג בשטח כולל של 450 מ"ר: חנות צעצועים, חנות אופנת ילדים 'סקאל קידס' וחנות נוספת במתחם שחקים. החנויות יפתחו בסמוך לחג הפסח.

לרגל הפתיחה תשיק סקאל דגמים חדשים של צעצועי 'מאטל', יצרנית צעצועי הילדים הגדולה בעולם, אותם מייבאת החברה. מדובר בסדרות חדשות של בובות בארבי.

חיים סקאל, המשנה למנכ״ל הקבוצה: "זכינו ואנחנו חוזרים בגדול. נשמור בדיוטי פרי על פער של לפחות 20% ממחירי השוק המקומי, בנוסף ליתרון שאפשר להשאיר את המוצרים בשירות פטור שמור. בנוסף, בכל 2014 אמורים לעבור בדיוטי פרי 6.7 מיליון יוצאים, יותר מהשנה שעברה. הצפי שלנו הוא מחזור של 35 מיליון שקל בשנה. התמלוגים השנתיים שאנו נשלם הינם 3.5 מיליון ש' לשלוש החנויות.

חיים סקאל: "פעילות זו הינה אסטרטגית לקבוצת סקאל המייבאת ומשווק מותגים בינלאומיים אשר יכנסו לחנויות הדיוטי פרי, במחירים אטרקטיביים לצרכן הישראלי. לדוגמא, קבוצת סקאל מייצגת את חברת מאטל הנחשבת לחברת הצעצועים הגדולה בעולם וכן מייבאת את מותגי האופנה נאוטיקה, טימברלנד וראלף לורן שהינם המצליחים ביותר בישראל".

סולי ומאיר סקאל הם גם הבעלים של חברת 'לים', שהיא חברת הדיוטי פרי של קבוצת סקאל המפעילים חנויות בנמלי הים ומספקת מוצרי דיוטי פרי, ציוד טכני, מזון וצידה לאוניות ולכוחות האו"ם במזרח התיכון. חברת 'לים' מפעילה שלוש חנויות דיוטי פרי של שוקולד ומזון בשדה התעופה. לאחר המכרז החדש תפעיל החברה שש חנויות בשדה התעופה.

קבוצת סקאל וחברות הבת שלה פרושות ברחבי הארץ במעלה מ-150 חנויות, כ- 1,000 נקודות סיטונאיות, ומעסיקה כ-500 עובדים.

 

09/12/2014