20.04.2024
 
יריד IMTM - ב-10-11 בפברואר 2015

 

 

שירות חדשות תיירות

 

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית - 2015 IMTM - International Mediterranean Tourism Market - תיערך בפעם ה-21 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 10-11 לפברואר. השנה, התערוכה תתקיים בסימן חדשנות וטכנולוגיה בתיירות, בשיתוף משרד התיירות ועיר עולם תל אביב.

לכבוד התערוכה תושק השנה לראשונה אפליקציה ייעודית לקראת ובזמן היריד. האפליקציה תכלול את מפת היריד להתמצאות קלה ומהירה בין הביתנים, הודעות push שיעדכנו על אירועים, נאומים ומבצעים בזמן אמת ויאפשר רישום מוקדם של המשתתפים. גולת הכותרת של האפליקציה החדשה היא היכולת לייצר קהילה של משתתפי התערוכה שכולם בעלי עניין ורקע מקצועי דומה, לתקשר זה עם זה ולהיפגש. בעזרתה יאופשר למשתתפים לחשוף את תפקידם ועניינם ולאחרים, להזמין אותם לצ'אט ובסופו של דבר גם להיפגש האחד עם השני פנים אל פנים ביריד.

לדברי אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנחנו גאים לקיים את תערוכת התיירות הבינלאומית כבר 21 שנה ברציפות, התערוכה צברה עם השנים מוניטין של אירוע מרכזי בענף התיירות בישראל והיא מושכת אליה מדי שנה, מאות מקבלי החלטות מהעולם ואת כל בכירי התחום בישראל.

השקת האפליקציה לתערוכה, מהווה קשר ישיר לנושא היריד השנה - חדשנות וטכנולוגיה בתיירות. בעזרתה לראשונה יהיה ניתן לייצר תת מפגשים בכנס עצמו בין בעלי עניין משותף. היוזמה לאפליקציה נולדה מתוך הרצון לאפשר למשתתפים להשתמש בפלטפורמת היריד, להיכרות ושיתופי פעולה עם אנשים נוספים מענף התיירות ואף למינוף עסקיהם והרחבתם. בשנים האחרונות הסלולר הולך ותופס מקום רחב יותר בתחום התיירות והופך לחלק בלתי נפרד מהענף הן ברמה המקצועית והן בתכנון חופשה עבור הציבור הרחב, ואנחנו שמחים להציע את האפליקציה כשירות נוח וידידותי לבאי התערוכה."

בכנס המקצועי שילווה את התערוכה, יתקיימו דיונים סביב השינויים המרכזיים שעבר ענף התיירות בשנים האחרונות, וכן בנושאים האקטואליים המרכזיים שהשפיעו על ענף התיירות בשנה החולפת: השפעת טיסות הלואו-קוסט על הענף, הקרוזים שהולכים ותופסים נתח שוק גדול יותר בקרב כל שכבות האוכלוסייה, הפיתוחים הטכנולוגיים ואפליקציות התיירות בישראל ובעולם והמגמות החמות בענף התיירות לשנת 2015.

IMTM נערך על ידי חברת ארטרא וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, חברת א -על וערוץ הטיולים המופק באמצעות חברת ענני תקשורת, ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

 

לאתר התערוכה: www.imtm-telaviv.com

 

 

 

 

 

02/12/2014