16.04.2024
 
השר לנדאו נפגש עם משלחת היינאן איירליינס

 

 

שירות חדשות תיירות

 

שר התיירות לנדאו, ארח היום בלשכתו בירושלים נציגים בכירים של חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס (Hainan Airlines). ביקור זה של נציגי החברה בישראל הינו תולדה של ביקור השר לנדאו בסין, בחודש יוני האחרון. בראש המשלחת עומד הו וויי (Hou Wei), סגן נשיא החברה לשיווק, עמו נפגש השר לנדאו בביקורו האמור.

הביקור הינו חלק מבדיקת הכדאיות שהחברה עורכת לפתיחת קוו סדיר/צ'רטר לישראל לביקור זה חשיבות עליונה בקידום הנושא. במהלך הפגישה, ציינו נציגי החברה כי פתיחת קו תעופה מבייג'ין לישראל נשקלת ברצינות. הצדדים סיכמו כי יוקם צוות עבודה לטובת קידום הנושא.

כאמור, בחודש יוני האחרון יצא השר לנדאו לסין בראש משלחת של נציגי המשרד ואנשי תעשיית התיירות על מנת לקדם את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחום התיירות, בדגש על קווי תעופה בין סין לישראל. לפגישת השר עם סגן הנשיא קדמה פגישה של מנכ"ל משרד התיירות עם אנשי החברה ופגישות בין מנהל לשכת משרד התיירות בבייג'ינג וקונסול ישראל בגואנגז'ו עם מנכ"ל חטיבת התעופה בקבוצה. בעקבות פגישות אלו הקימה חברת התעופה צוות לבחינת כדאיות הפעלת טיסה ישירה לישראל. צוות בחינת הכדאיות המסחרית מורכב ברובו מאנשי שיווק היושבים בבייג'ינג. במשרד התיירות מציינים כי זוהי הפעם הראשונה בה חברת תעופה מקומית בוחנת את אפשרות הטיסה לישראל בצורה רצינית ומקצועית.

שר התיירות אמר כי "מטרתנו הינה לקדם את קבלת החלטתה המסחרית לפתוח קו תעופה ישיר לישראל. אנו רואים חשיבות בגידול נפח התעופה בין המדינות ופתיחת התחרות. הגעת התיירים מסין לישראל - צעד מרכזי לחיזוק קשריהן הכלכליים -מדיניים של ישראל וסין". עוד הוסיף השר, כי "מדובר בהזדמנות נדירה בה בוחנת חברת תעופה מסין ברצינות רבה לטוס לישראל ובכוונתנו לתפוס אותה בשתי ידיים ולקדמה".

 

26/11/2014