29.03.2024
 
צפי לתפוסות גבוהות במלונות בחגים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מהנתונים, שמפרסמת היום התאחדות המלונות בישראל, עולה כי בראש השנה צפויה תפוסות מלאות של 100% בקירוב במלונות אילת, ים המלח, חיפה ובצפון.
בירושלים צפויה התפוסה לעמוד כ-90%, בנתניה: על כ-85% , בהרצליה לחצות את ה- 70%, ואילו בתל אביב, שמתבססת באופן מסורתי פחות על תיירות הפנים, צפויה התפוסה לעמוד על כ-60% בראש השנה.

בהמשך, בסוכות, צפויה להמשיך המגמה, עם למעלה מ-90% תפוסה במלונות אילת וים המלח, למעלה מ-80% בחיפה, כ-80% - 70% בירושלים, כ-50% בתל אביב, בהרצליה ובנתניה.

לדברי אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "התפוסות הגבוהות הן זמניות ומבחינה זו מדובר במראית עין בלבד. רגע אחרי החגים צפויים בתי המלון ברוב אזורי הארץ להיוותר עם תפוסות נמוכות מאוד. באופן מסורתי מתבססים בתי המלון בעונות הסתיו והחורף על התיירות הנכנסת. השנה, במבצע 'צוק איתן' התקבלו ביטולים לחודשים הבאים, ולדאבוננו, גם בימים אלה, קצב כניסת הזמנות חדשות - מועט ואיטי. נוסף על כך, גם אזהרות הנוסע של ממשלת ארה"ב לגבי ישראל - לא תורמות להחזרת תנועת התיירות הנכנסת. רק קמפיין שיווקי נרחב בעולם של מדינת ישראל יצמצם את המשבר. בימים אלה, האתגר הגדול שלנו הוא להצליח לשמר עובדים ולהימנע ככל הניתן מפיטורים בתקופה שתבוא אחרי החגים, שבמהלכה יאלצו המלונות להתאים את ההוצאות להכנסות".

 

 

 

22/09/2014