25.04.2024
 
תאורה סולרית לטיול ולקמפינג

 

 

שירות חדשות תיירות

 

שעות החשיכה הולכות ותופסות את מרבית אורכה של היממה (עם חציית יום השוויון ב-21 בספטמבר), מה שמציב אתגר בפני מי שרוצים לבלות בתקופת החגים בקמפינג או בילוי בשטח.

כדי לאפשר את השהייה בשטח צריך לחפש פתרונות הארה כמו חיבור חיצוני למקור חשמל או לחילופין גנרטור, שימוש בפנס או התחברות למצת הרכב, שהם בעלי אורך חיים מוגבל וחסרונות אחרים.

מתקן תאורה סולארית חדשני בשם "ניצן" של חברת 'פשוט ירוק' קל במיוחד להובלה ונשיאה. המתקן כולל מצבר שאפשר להטעינו מראש באנרגית השמש ויכול לספק תאורה במשך שלושה לילות ועם הטענות חוזרות ללא הגבלה. משקלו 2.2 ק"ג ואורכו 33 ס"מ בלבד. ניצן פועל על מתח נמוך של 12 וולט ולכן אין סכנת התחשמלות וניתן להתקין אותו ללא חשש גם בקרבה לילדים וחיות מחמד. במכשיר יש חיישן תנועה שמגביר את התאורה כשמישהו מתקרב כך שניתן לעשות בו שימוש לקבלת התראה במידה ומישהו מגיע למקום הלינה או למקרה שאחד מהילדים או המטיילים קם באמצע הלילה. 

מתקן התאורה הסולארי מתאים גם להארת גינות פרטיות וכניסה לבתים בלי הוצאות חשמל וצורך בתשתיות או עבודת חשמלאי. הוא ניתן להזזה בקלות מכך שהוא יאנו מחובר לתשתית החשמל. הניצן מצטרף לסדרת התאורה הסולארית של פשוט ירוק שמתאימה לשטחים גדולים והותקנה בגינות ציבוריות ופארקים, בתי קברות וצמתים.

 

פרטים נוספים והזמנות בטלפון: 1-700-700-029

 

עמוד הפייסבוק של 'פשוט ירוק': 

www.facebook.com/pashut.yarok

 

 

 

 

 

 

21/09/2014