26.04.2024
 
משרד התיירות מכפיל את קרן השיווק של ישראל בעולם ל-10 מיליון שקלים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בעקבות הפגיעה הקשה בתיירות בשיעור של עשרות אחוזים, וביטולי הזמנות שמגיעים כבר לתחילת שנת 2015 - משרד התיירות מכפיל את סכום קרן השיווק לסכום של 10 מיליון ש' עד סוף 2015.

במכתב ששלח מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, לשמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, נכתב כי: "לאור מבצע 'צוק איתן' והשלכותיו על תעשיית התיירות, בכוונת משרד התיירות לנקוט במספר צעדים מידיים במטרה ליצור עבורכם, מארגני התיירות הנכנסת, ודאות גבוהה יותר באשר לסיוע הממשלתי הצפוי ובכך להגביר פעילות השטח של החברות". עוד נכתב כי על מנת לא לעכב הנדון, ובמקביל להליך גיבוש מתווה פיצוי וסיוע, בכוונתנו לפעול מידית בהחלטה פנימית שאינה מחייבת אישורי משרד האוצר, במסגרות הקיימות:

 

  • הכפלת קרן השיווק של ישראל בעולם מ-5 ל-10 מיליון ש' עד סוף 2014.

  • הבטחת תקציב קרן השיווק לשנת 2014-2015 בסכום של 10 מיליון ש'.

  • הפחתה גורפת ושוויונית של 25% בעלות דמי ההשתתפות של מציגים מתעשיית התיירות בישראל בביתן ששוכר המשרד בירידי התיירות בעונת החורף 2014-15.

 

הלוי כותב למרום, כי "בהתאם להתפתחויות בתחום ולצרכים של התעשייה, נבחן כלים נוספים וכן שינויים והתאמות בכלים הקיימים, על מנת לסייע ככל האפשר. אני מאמין שצעדים מידיים אלו יסייעו למארגני התיירות הנכנסת להתמודד עם המשבר, יצמצמו את מרחב אי הוודאות ויאפשרו הגברת פעילות שיווקית אקטיבית, שבסופו של דבר תביא להתאוששות במספר התיירים הנכנסים לאחר מבצע צוק איתן, וחזרה מהירה למספרי השיא בתיירות".

 

 

 

14/09/2014